امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 23164
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ | 8 بازدید
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا

۷۸ درصد مردم همدان از ماسک استفاده می‌کنند

به گزارش همدان نوین، مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه ۷۸ درصد مردم همدان از ماسک استفاده می‌کنند گفت: به این میزان نیز فاصله گذاری اجتماعی در واحدهای بهداشتی رعایت می‌شود. لیدا رفعتی  در همدان از اقدامات تشدید بازرسی واحد سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی […]

۷۸ درصد مردم همدان از ماسک استفاده می‌کنند

به گزارش همدان نوین، مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه ۷۸ درصد مردم همدان از ماسک استفاده می‌کنند گفت: به این میزان نیز فاصله گذاری اجتماعی در واحدهای بهداشتی رعایت می‌شود.

لیدا رفعتی  در همدان از اقدامات تشدید بازرسی واحد سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی استان در مقابله با کووید ۱۹ خبر داد و اظهار کرد: طی هفته گذشته یعنی از دهم تا هفدهم خرداد ۴ هزار و ۵۲۸ مورد از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید شد.

وی از پلمب ۲۳ مرکز متخلف طی این مدت خبر داد و با بیان اینکه هشت سوپرمارکت و خواروبارفروشی، سه نانوایی، یک رستوران و ۱۱ مرکز دیگر تعطیل شد گفت: ۵۷۶ مورد اخطار و معرفی به مراجع قضایی داشتیم.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در بازدید از واحدها ۸۱ درصد به تهویه محیط توجه می‌شد که شامل ۳ هزار و ۶۶۷ مرکز بود گفت: رعایت ۷۸ درصدی پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی ۳ هزار و ۵۴۸ مورد را در برمی‌گرفت و ۷۸ درصد نیز نسبت به استفاده از ماسک حساس بودند که ۳ هزار و ۵۳۰ واحد را شامل می‌شود.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه رعایت بهداشت و حفاظت فردی ۸۵ درصد و ۳ هزار و ۸۳۹ مورد بوده است خواستار توجه به پروتکل‌های بهداشتی شد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.