امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 37496
  پرینت تاریخ انتشار : 17 آوریل 2022 - 20:57 | 163 بازدید
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان

گلریزان آزادی زندانیان همدان در زورخانه پوریای ولی برگزار می‌شود

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از برگزاری مراسم گلریزان آزادی زندانیان در زورخانه پوریای ولی خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون هفت زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد و زمینه آزادی ۵۰ زندانی دیگر در اعیاد فطر و قربان فراهم شده است. یدالله روحانی‌منش ظهر امروز در جمع خبرنگاران […]

گلریزان آزادی زندانیان همدان در زورخانه پوریای ولی برگزار می‌شود

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از برگزاری مراسم گلریزان آزادی زندانیان در زورخانه پوریای ولی خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون هفت زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد و زمینه آزادی ۵۰ زندانی دیگر در اعیاد فطر و قربان فراهم شده است.

یدالله روحانی‌منش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی ستاد دیه استان همدان در ماه مبارک رمضان، زمینه‌سازی برای آزادی زنان زندانی است اظهار کرد: دو نفر از زنان زندانی دارای کودک خردسال هستند.

وی با بیان اینکه این زنان با کمک دادستان عمومی و انقلاب استان در مرخصی هستند اما تلاش می‌کنیم تا پایان ماه مبارک رمضان با پرداخت مجموع بدهی آزاد شوند عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا باز هم برنامه‌های ستاد دیه و خیرین همچون گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به صورت مجازی و غیرحضوری با قوت اجرا شد که در نتیجه آن تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد استان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه سال ۹۸ با پرداخت ۳۰ تا ۳۵ میلیارد ریال، زمینه آزادی بیش از ۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان همدان فراهم شد گفت: سال گذشته نیز به همت ستاد افراد خیر، ۲۷۵ زندانی آزاد شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هفت زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شده‌اند گفت: در این راستا زمینه آزادی ۵۰ زندانی دیگر در ماه‌های آینده (اعیاد سعید فطر و قربان) فراهم شده است.

روحانی‌‌منش از برگزاری جشن گلریزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زورخانه پوریای ولی شهر همدان به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد و بیان کرد: برای این برنامه نیازمند همراهی و مشارکت فعال و گسترده مردم نوعدوست و مومن استان همدان هستیم.

وی با اشاره به اینکه سه پرونده مهم در ستاد دیه استان همدان در دست بررسی است تصریح کرد: یکی از این پرونده‌ها مربوط به فردی است که به دلیل ۱۲ میلیارد تومان بدهی ۱۱ سال است که در زندان به سر می‌برد، تاکنون ۹ میلیارد تومان از این بدهی تقسیط شده و تامین مابقی آن نیازمند جلب نظر شاکیان پرونده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه افراد با مبالغ بدهی کم در کمترین زمان تشکیل پرونده آزاد می‌شوند افزود: برخی از زندانیان از مشکلات اقتصادی طی چند سال گذشته، نوسان بازار، چک برگشتی و بدهکاری گرفتار شده‌اند که امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات آنها را به همراه خیرین برطرف کنیم.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.