امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 37493
  پرینت تاریخ انتشار : 17 آوریل 2022 - 20:49 | 127 بازدید
رئیس سازمان انتقال خون استان همدان

نذر خون را به شب‌های قدر موکول نکنید

به گزارش همدان نوین، رئیس سازمان انتقال خون استان همدان به اهدا کنندگان خون در ایام ماه مبارک رمضان توصیه کرد شهروندان نذر اهدا خون را به شب های قدر موکول نکنند. دکتر افشین محمدی اظهار کرد: با شهروندانی که اطلاعاتشان در مجموعه انتقال خون وجود دارد تماس گرفته شده و از آنها درخواست شده […]

نذر خون را به شب‌های قدر موکول نکنید

به گزارش همدان نوین، رئیس سازمان انتقال خون استان همدان به اهدا کنندگان خون در ایام ماه مبارک رمضان توصیه کرد شهروندان نذر اهدا خون را به شب های قدر موکول نکنند.

دکتر افشین محمدی اظهار کرد: با شهروندانی که اطلاعاتشان در مجموعه انتقال خون وجود دارد تماس گرفته شده و از آنها درخواست شده نذر اهدای خون را به شب‌های قدر موکول نکنند که برخی از آنها این موضوع را پذیرفته اند.

وی افزود: افرادی که نذر اهدای خون دارند از سال‌های گذشته این امر خیرخواهانه را انجام می‌دهند که با برخی از آنها صحبت کرده‌ایم و نذر اهدا خونشان را در شب‌های قدر انجام نمی‌دهند چرا که  باید خون‌های اهدایی به بهترین شکل استفاده شود، بنابراین توصیه می‌شود این موضوع مورد توجه اهدا کنندگان باشد.

دکتر محمدی خاطرنشان کرد: اهدا خون جزو سرمایه‌های ملی محسوب می‌شوند که سعی بر این است که از این نوع سرمایه به بهترین شکل استفاده شود.

رئیس سازمان انتقال خون به میزان اهدا خون از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون اشاره کرد و افزود: بر اساس آمار و ارقام موجود میزان اهدا خون در ماه مبارک رمضان درسال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و هیچ‌گونه کمبودی در تامین خون نداریم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۶۱۰ واحد خون به استان‌های سیستان و بلوچستان، تهران و خوزستان ارسال شده و در خصوص تامین خون هیچ گونه کمبودی نداریم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.