امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 25893
  پرینت تاریخ انتشار : 25 جولای 2021 - 20:23 | 475 بازدید
در ۲۴ ساعت گذشته؛

سه نفر در همدان غرق شدند

به گزارش همدان نوین، مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر در شهرستان‌های رزن، تویسرکان و نهاوند بر اثر غرق‌شدگی جان باختند. دکتر ارتین کمالی اظهار کرد: سانحه نخست مربوط به مرد ۴۵ ساله‌ای است که هنگام شنا در باغ دوست خود واقع در تویسرکان غرق شد. وی تصریح کرد: […]

سه نفر در همدان غرق شدند

به گزارش همدان نوین، مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر در شهرستان‌های رزن، تویسرکان و نهاوند بر اثر غرق‌شدگی جان باختند.

دکتر ارتین کمالی اظهار کرد: سانحه نخست مربوط به مرد ۴۵ ساله‌ای است که هنگام شنا در باغ دوست خود واقع در تویسرکان غرق شد.

وی تصریح کرد: همچنین جوان ۲۴ ساله‌ای در سد «سنگر» واقع در قروه درجزین از توابع شهرستان رزن به همراه دوستانش در حال شنا بود که غرق شد و جان باخت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان ادامه داد: شامگاه شنبه هفته جاری نیز جوان ۱۸ ساله به همراه دوستانش در گاماسیاب نهاوند در حال شنا بود که به علت نداشتن مهارت و قرار گرفتن در محل عمیق غرق شد.

کمالی اظهار کرد: سه ماهه نخست امسال چهار مرد بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۲ نفر بر اثر غرق شدگی در استان همدان جان باختند، افزود: غرق‌شدگی زمانی اتفاق می‌افتد که مجاری تنفسی به وسیله هر نوع مایعی مسدود شود و یا مایعی به داخل ریه و حبابچه‌های آن راه پیدا کند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.