وزش باد در شیراز یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت
محمدهادی قانع، اظهار کرد: از صبح پنجم خرداد ماه طی تماسهایی که با سامانه ۱۲۵ برقرار شد موارد عملیاتی مرتبط با وزش شدید باد منجر به اعزام آتشنشانان به سطح شهر شد. او افزود: ۱۰۰ مورد عملیات انجام شده بیشتر در زمینه پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاع، ایمنسازی تیرهای چراغ برق و رفع خطر […]
محمدهادی قانع، اظهار کرد: از صبح پنجم خرداد ماه طی تماسهایی که با سامانه ۱۲۵ برقرار شد موارد عملیاتی مرتبط با وزش شدید باد منجر به اعزام آتشنشانان به سطح شهر شد.
او افزود: ۱۰۰ مورد عملیات انجام شده بیشتر در زمینه پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاع، ایمنسازی تیرهای چراغ برق و رفع خطر سقوط اجسام در ساختمانهای نیمه تمام و داربست، سقوط درختان بوده است.
رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: براساس گزارشها حادثه ریزش دیوار در شهرک صنعتی منجر به فوت کارگر میانسال و سقوط درخت بر روی خودروی سواری موجب مصدومیت دو نفر شد.
قانع ادامه داد: طی این مدت آتشنشانان چندین ماموریت در خصوص نجات افراد محبوس شده از داخل آسانسور به دلیل قطع برق در نقاط مختلف شهر را نیز انجام دادند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

