امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 محرم 1448
شناسه خبر : 55100
  پرینت تاریخ انتشار : 28 می 2022 - 7:27 | 91 بازدید

دو محیط بان استان فارس در درگیری با شکارچیان غیرمجاز جان باختند

علی زمانی، گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه جمعه ششم خردادماه رخ داد. فرماندار بوانات ضمن تسلیت به خانواده این محیط بانان و خانواده بزرگ محیط زیست گفت: پیکر این مدافعان طبیعت هم اینک در حال انتقال به مرکز شهرستان بوانات است و جزئیات بیشتر در این باره و نیز تشییع پیکرها اعلام خواهد […]

دو محیط بان استان فارس در درگیری با شکارچیان غیرمجاز جان باختند


علی زمانی، گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه جمعه ششم خردادماه رخ داد.

فرماندار بوانات ضمن تسلیت به خانواده این محیط بانان و خانواده بزرگ محیط زیست گفت: پیکر این مدافعان طبیعت هم اینک در حال انتقال به مرکز شهرستان بوانات است و جزئیات بیشتر در این باره و نیز تشییع پیکرها اعلام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:  شکارچیان غیرمجاز توسط نیروهای انتظامی تحت تعقیب هستند.

دو محیط بان استان فارس در درگیری با شکارچیان غیرمجاز جان باختند محیط بان محمد  فرهمند

به گفته این مقام مسئول، محیط بان محمد فرهمند نیروی اداره محیط زیست بوانات و از اهالی صفاشهر ( مرکز شهرستان خرم بید فارس) و رضا بهرامپور همیار محیط زیست در این درگیری جان خود را هنگام خدمت از دست دادند.

دو محیط بان استان فارس در درگیری با شکارچیان غیرمجاز جان باختند همیار محیط زیست محمد بهرامپور

زمانی گفت:  علی اسدی از همیاران محیط زیست هم در این حادثه مجروح و به بیمارستان صفاشهر منتقل شد.

شهرستان بوانات در شمال شرقی استان فارس واقع است.



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.