دو محیط بان استان فارس در درگیری با شکارچیان غیرمجاز جان باختند
علی زمانی، گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه جمعه ششم خردادماه رخ داد. فرماندار بوانات ضمن تسلیت به خانواده این محیط بانان و خانواده بزرگ محیط زیست گفت: پیکر این مدافعان طبیعت هم اینک در حال انتقال به مرکز شهرستان بوانات است و جزئیات بیشتر در این باره و نیز تشییع پیکرها اعلام خواهد […]
علی زمانی، گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه جمعه ششم خردادماه رخ داد.
فرماندار بوانات ضمن تسلیت به خانواده این محیط بانان و خانواده بزرگ محیط زیست گفت: پیکر این مدافعان طبیعت هم اینک در حال انتقال به مرکز شهرستان بوانات است و جزئیات بیشتر در این باره و نیز تشییع پیکرها اعلام خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: شکارچیان غیرمجاز توسط نیروهای انتظامی تحت تعقیب هستند.
محیط بان محمد فرهمندبه گفته این مقام مسئول، محیط بان محمد فرهمند نیروی اداره محیط زیست بوانات و از اهالی صفاشهر ( مرکز شهرستان خرم بید فارس) و رضا بهرامپور همیار محیط زیست در این درگیری جان خود را هنگام خدمت از دست دادند.
همیار محیط زیست محمد بهرامپورزمانی گفت: علی اسدی از همیاران محیط زیست هم در این حادثه مجروح و به بیمارستان صفاشهر منتقل شد.
شهرستان بوانات در شمال شرقی استان فارس واقع است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

