امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 37385
  پرینت تاریخ انتشار : 05 آوریل 2022 - 21:03 | 15 بازدید
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان

بیش از ۱۴هزار تن کالاهای اساسی در استان همدان توزیع شده است

به گزارش همدان نوین، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ۱۴ هزار و ۵۴۷ تن کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم شامل گوشت گرم و منجمد مرغ، برنج، شکر و روغن در استان توزیع شده است. به گزارش روز سه شنبه از روابط‌عمومی جهادکشاورزی استان همدان «غلامحسین […]

بیش از ۱۴هزار تن کالاهای اساسی در استان همدان توزیع شده است

به گزارش همدان نوین، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ۱۴ هزار و ۵۴۷ تن کالاهای مورد نیاز و اساسی مردم شامل گوشت گرم و منجمد مرغ، برنج، شکر و روغن در استان توزیع شده است.

به گزارش روز سه شنبه از روابط‌عمومی جهادکشاورزی استان همدان «غلامحسین تقوی» افزود: این میزان توزیع کالاهای اساسی در استان‌ نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: در خصوص تامین اقلام اساسی مورد نیاز ایام پایانی سال و تعطیلات عید نوروز میوه تنظیم بازاری  هزار و ۸۰۰ تن سیب و پرتغال توزیع شده که از این میزان هزار و ۳۰۰ تن توزیع شده و ۵۰۰ تن باقی مانده و در حال توزیع است.

تقوی خاطرنشان کرد: همچنین هشت هزار تن‌ برنج سهمیه داشتیم که پنج هزار تن توزیع شده و سه هزار تن در حال توزیع برای ایام ماه مبارک‌رمضان است.

وی ادامه داد: هزار و ۹۰۰ تن شکر برای توزیع در مراکز صنفی و در بین خانوارها توزیع شده و در حال حاضر نیز با توجه به ماه مبارک رمضان و نیاز مردم به شکر در فروشگاهها و مراکز در نظر گرفته شده در حال توزیع است.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: مردم این اطمینان خاطر را داشته باشند که برای ماه مبارک رمضان از بابت شکر و روغن مورد نیاز مشکلی وجود ندارد به  مقدار لازم و بیش از نیاز استان وجود دارد.

تقوی تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار و ۵۰۰ تن روغن برای استفاده صنفی و خانوار در نظر گرفتیم که توزیع شده و ۹۵ تن روغن مربوط به صنف باقی مانده که برای ایام رمضان برای شیرینی پزی زولبیا و بامیه در حال توزیع است.

وی در رابطه با توزیع گوشت مرغ منجمدنیز گفت: هزار و ۷۴۰ تن گوشت مرغ منجمد اسفند ماه و ایام تعطیلات نوروز توزیع شده است و این آمادگی را داریم هر وقت که لازم باشد توزیع مرغ منجمد را دوباره شروع کنیم.

به گفته وی همزمان با توزیع مرغ منجمد در استان  حدود ۶ هزار و ۵۰۰ تا هزار و ۶۰۰ تن مرغ گرم طی این ایام‌ توزیع شده است و با برنامه ریزی انجام شده هزار و ۴۰۰ تن مرغ گرم نیز به استان هایی همچون تهران، کرج و خوزستان ارسال شد.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۰ درصد افزایش جوجه ریزی داشتیم افزود: با توجه به جوجه ریزی هایی که در بهمن و اسفند ماه انجام‌ شده در آینده نیز هیچ مشکلی از نظر کمبود مرغ در استان وجود نخواهد داشت.

تقوی اظهار داشت: در حال حاضر نیز در توزیع اقلام اساسی هیچ گونه مشکلی نداریم و فروشگاه های زنجیره ای و شبکه های توزیع سازمان تعاونی روستایی، تشکل ها و اتحادیه ها همه سراسر استان فعال بوده و به صورت هماهنگ تا دورترین نقاط استان این اقلام اساسی توزیع می شود.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان همدان در رابطه با نظارت بر بازار و بازرسی های انجام شده از ابتدای واگذاری مسئولیت تنظیم بازار به وزارت جهاد کشاورزی نیز گفت: از ابتدای طرح تاکنون بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی انجام شده که این بازرسی ها در رابطه با  صنوف، بازار، نانوایی ها و غرفه های عرضه میوه تنظیم بازاری بوده است.

تقوی تعداد تخلفات کشف شده در این مدت را ۷۳۸ مورد با ارزش ریالی ۵۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برای تمامی متخلفان پرونده قضایی تشکیل و برای رسیدگی به تخلفات پرونده های آنها به اداره کل تعزیراتی حکومتی ارسال شده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.