امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 37381
  پرینت تاریخ انتشار : 05 آوریل 2022 - 21:01 | 14 بازدید
استاندار همدان:

موانع پیش روی چهار واحد تولیدی استان برداشته شد

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: مشکلات چهار واحد صنعتی و تولیدی استان بررسی و با ارائه نظارت و مصوبات کارشناسی، موانع پیش روی این واحدهای تولیدی رفع و از مشکلات آنها برای ادامه فعالیت در راستای رونق تولید، گره گشایی شد.  «علیرضا قاسمی فرزاد» روز سه شنبه در دومین جلسه ستاد تسهیل و […]

موانع پیش روی چهار واحد تولیدی استان برداشته شد

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان گفت: مشکلات چهار واحد صنعتی و تولیدی استان بررسی و با ارائه نظارت و مصوبات کارشناسی، موانع پیش روی این واحدهای تولیدی رفع و از مشکلات آنها برای ادامه فعالیت در راستای رونق تولید، گره گشایی شد.

 «علیرضا قاسمی فرزاد» روز سه شنبه در دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالجاری افزود: برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف گره گشایی از مشکلات تولیدکنندگان و احیای واحدهای راکد و غیرفعال و بازگرداندن آنها با استفاده از ظرفیت‌های موجود به چرخه تولید است.

وی اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال در این جلسه ۲ واحد تولیدی احیا و مشکلات ۲ واحد تولیدی دیگر نیز رفع شد.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: مشکلات این واحدها در حوزه تامین اجتماعی، محیط زیست و آب منطقه ای بود که با مساعدت دستگاه ها رفع و ۲ واحد نیز احیا شد و به چرخه تولید برگشت.

استاندار همدان گفت: در راستای تحقق شعار سال باید موانع پیش روی تولید کنندگان برداشته شود تا بدون هیچ دغدغه ای فرایند تولید در استان ادامه یابد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: پرونده های ارجاعی به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور کارشناسان اقتصادی، تولید کنندگان، بانک ها و نهادهای دولتی مربوطه به صورت دقیق بررسی و راهکارهای لازم برای رفع موانع و گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان ارائه و در قالب مصوبه ابلاغ و اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه نقشه راه برای اجرایی کردن شعار سال در استان طراحی شده است گفت: ۵۳ واحد فعال دانش بنیان و ۳۰۰ مجموعه فناور در استان، با ارتقا به سمت تولید انبوه سوق داده شوند.

در سال گذشته ۶۴ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با ۲۸۲ مصوبه برگزار شد.

در حال حاضر حدود یک هزار و ۷۰ واحد صنعتی در استان همدان فعالیت دارند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.