امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 37388
  پرینت تاریخ انتشار : 05 آوریل 2022 - 21:04 | 12 بازدید
مدیرکل استاندارد همدان

پنج فقره جعل علامت استاندارد در استان همدان شناسایی شد

به گزارش همدان نوین، مدیرکل استاندارد همدان گفت: بازرسان طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران در آخرین روزهای این طرح در استان همدان با بررسی های کارشناسی پنج فقره جعل علامت استاندارد در سطح استان شناسایی کردند تا مردم از خرید این محصولات پرهیز کنند. «محمد مددی» روز سه شنبه اظهار داشت: کارشناسان ما در […]

پنج فقره جعل علامت استاندارد در استان همدان شناسایی شد

به گزارش همدان نوین، مدیرکل استاندارد همدان گفت: بازرسان طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران در آخرین روزهای این طرح در استان همدان با بررسی های کارشناسی پنج فقره جعل علامت استاندارد در سطح استان شناسایی کردند تا مردم از خرید این محصولات پرهیز کنند.

«محمد مددی» روز سه شنبه اظهار داشت: کارشناسان ما در بازرسی از سطح بازار استان همدان با مشاهده فرآورده دوغ با نام تجارتی تانیان، کنسرو ماهی تن در روغن با نام تجارتی جیحون، کنسرو ماهی تن در روغن با نام تجارتی ناخدا ، کیک روغنی با نام تجارتی عاشوری و زیتون پرورده با نام تجارتی کرم زاده و گرفتن استعلام از سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ متوجه جعلی بودن علامت استاندارد این محصولات شده اند.

مددی ضمن هشدار به هموطنان که از خرید این فرآورده ها خودداری کنند افزود: همانطور که به هم استانی ها قول داده بودیم سطح بازار استان را برای کالا و خدمات کم کیفیت و بی کیفیت نا امن می کنیم.

مدیرکل استاندارد استان همدان خاطرنشان کرد: شهروندان باید قبل از خرید فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری، به نشان استاندارد و کد ده رقمی ذیل نشان استاندارد توجه کرده و با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توانند از اصالت و اعتبار نشان استاندارد، اطمینان حاصل کنند.

به گفته او بر اساس ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید، توزیع و عرضه محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری بدون دریافت مجوز استاندارد، ممنوع است.

به گزارش ایرنا، طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران از ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین امسال ادامه داشت و در استان همدان در این مدت هشت فقره جعل علامت استاندارد در سطح بازار شناسایی و به عموم مردم اطلاع رسانی شده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.