امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 32434
  پرینت تاریخ انتشار : 05 دسامبر 2021 - 14:08 | 2 بازدید
نماینده ولی‌فقیه در همدان:

سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان تدوین شد

به گزارش همدان نوین،‍ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از تدوین سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان در سه بخش «آموزش عمومی، تبلیغ و ترویج و پژوهش و آموزش‌های عالی» خبر داد.  آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان با اشاره به اینکه سند […]

سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان تدوین شد

به گزارش همدان نوین،‍ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از تدوین سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان در سه بخش «آموزش عمومی، تبلیغ و ترویج و پژوهش و آموزش‌های عالی» خبر داد.

 آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان با اشاره به اینکه سند فعالیت‌های قرآنی استان برای یک دوره چهار ساله طراحی و تدوین شده است، اظهار داشت: وظایف تمامی دستگاه‌های مرتبط در سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان همدان به صورت تفکیکی و به عنوان یک مسئولیت قانونی لازم‌الاجرا، مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان همدان به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است، گفت: سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان همدان در نتیجه ساعت‌ها کار کارشناسی با حضور پژوهشگران و اساتید متخصص تهیه و تدوین شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تصریح کرد: برهمین اساس ضروری است تمامی برنامه های کلان مرتبط با سند قرآنی با هم افزایی و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان همدان به صورت دقیق و موثر اجرا و عملیاتی شود.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: به موازات تهیه این سند و اسناد، کمیته رصد و نظارت برای اجرای برنامه ها و اهداف مشخص شده در سند نیز تشکیل شده که به صورت مستمر اجرایی شدن برنامه ها و اسناد را بررسی و رصد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اجرای سند فرهنگی باید یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان همدان باشد، افزود: هر یک از دستگاه های اجرایی موضوعات مربوط به حوزه ماموریت خود را پیگیری و اقدامات مرتبط با آن را انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تصریح کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که مصوبات شورای فرهنگ در فرهنگ جامعه اثرگذار باشد و در این زمینه بازنگری در روند فعالیت ها و مصوبات برای بررسی میزان اثرگذاری آنها لازم و ضروری است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.