امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 32420
  پرینت تاریخ انتشار : 05 دسامبر 2021 - 12:00 | 8 بازدید
سرپرست فرمانداری ویژه ملایر

مشکل تامین آب، برق و گاز پروژه مسکن دژچنار ملایر رفع شد

به گزارش همدان نوین،‍ سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه تا یک ماه آینده ۱۹۲ واحد مسکن دژچنار به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: مشکل تامین آب، برق و گاز این پروژه رفع شد. حسین فارسی در حاشیه بازدید از پروژه مسکن دژچنار، با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه ‌روزی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان در تامین […]

مشکل تامین آب، برق و گاز پروژه مسکن دژچنار ملایر رفع شد

به گزارش همدان نوین،‍ سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه تا یک ماه آینده ۱۹۲ واحد مسکن دژچنار به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: مشکل تامین آب، برق و گاز این پروژه رفع شد.

حسین فارسی در حاشیه بازدید از پروژه مسکن دژچنار، با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه ‌روزی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان در تامین و رفع مشکلات این پروژه، گفت: ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث شبکه برق مسکن دژچنار و دو دستگاه ترانسفورماتور توسط شرکت توزیع برق هزینه شد که شامل ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط است.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان برای حل مشکل این پروژه به صورت جدی پای کار بودند، اظهار کرد: پروژه ۱۹۲ واحدی دژچنار طی یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و واحدها تحویل متقاضیان می‌شود.

فارسی خاطرنشان کرد: تاکنون پروژه مذکور ۹۷ درصد پیشرفت داشته است که در صورت وصل انشعابات آب و برق و گاز پروژه به اتمام می رسد و تحویل متقاضیان می شود.

گفتنی است؛ پروژه ۴۳۲ واحدی دژچنار از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرد و با توجه به نداشتن عضو مؤثر اتمام کار پروژه تا به حال به طول کشیده شد.

هم اکنون ۲۴۰ واحد آن تحویل موقت داده شده و ۱۹۲ واحد آن ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، جلسه‌ای در ۱۸ مرداد ماه در خصوص رفع مشکلات پروژه مذکور در محل فرمانداری ملایر برگزار و مقرر شد مدیرعامل پروژه در روند پیشرفت فیزیکی پروژه، تسریع کرده و نسبت به معرفی و تخصیص واحدها به نام متقاضیان پس از روند تسویه حساب به اداره تعاون و راه و شهرسازی اقدام کند تا در زمینه امور ثبت سامانه و معرفی اعضا به بانک مسکن برای فروش اقساطی اقدام شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.