امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 29506
  پرینت تاریخ انتشار : 25 اکتبر 2021 - 9:41 | 5 بازدید
رئیس امور شعب بانک ملی استان همدان

وام ودیعه مسکن در همدان ظرف ۳ روز پرداخت می‌شود

به گزارش همدان نوین، رئیس امور شعب بانک ملی استان همدان گفت: باتوجه به جمعیت استان وام ودیعه مسکن برای همدان ۲۵ میلیون تومان است و متقاضیان با ارائه مدارک معتبر به بانک مربوطه می‌توانند ظرف دو تا سه روز کاری این وام را دریافت کنند. محمد طوماسی با اشاره به شرایط مورد نیاز برای […]

وام ودیعه مسکن در همدان ظرف ۳ روز پرداخت می‌شود

به گزارش همدان نوین، رئیس امور شعب بانک ملی استان همدان گفت: باتوجه به جمعیت استان وام ودیعه مسکن برای همدان ۲۵ میلیون تومان است و متقاضیان با ارائه مدارک معتبر به بانک مربوطه می‌توانند ظرف دو تا سه روز کاری این وام را دریافت کنند.

محمد طوماسی با اشاره به شرایط مورد نیاز برای دریافت وام اجاره مسکن، افزود: این وام با بازپرداخت ۳۶ ماهه و نرخ ۱۲ درصد است و از شرایط آن اخذ چک یا سفته و یک نفر ضامن معتبر است.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های بانک مرکزی چنین شرایطی برای دریافت وام ودیعه مسکن الزامی‌است، اظهار کرد: فرد متقاضی وام باید توسط سیستم بانکی اعتبارسنجی شود بنابراین وجود یک سری الزامات امری اجتناب ناپذیر است.

طوماسی با اشاره به اینکه گزارش‌های موجود حاکی از این است که افرادی با ارائه مدارک جعلی موفق به دریافت وام اجاره مسکن شدند، بر لزوم کنترل بیشتر بر روی اختصاص وام به افراد تاکید کرد و افزود: طبق گزارشات موجود افرادی بدون داشتن خانه‌ موفق به دریافت وام ودیعه مسکن شده‌اند همچنین گزارشی وجود دارد که چند فرد از اعضای یک خانواده وام اجاره مسکن را دریافت کرده‌اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این نکته حائز اهمیت است که منابع بانکی محدود است و افراد متقاضی بسیاری در صف وام اجاره مسکن هستند بنابراین لزوم کنترل و جلوگیری از انحراف این منابع در جهت مشخص شده می‌تواند سیسیتم بانکی را با چالش و کمبود منابع رو به رو کند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.