امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 29502
  پرینت تاریخ انتشار : 24 اکتبر 2021 - 16:39 | 4 بازدید
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب همدان

قطعی آب در همدان فعلا در دستور کار نیست/ منتظر بارش‌های پاییزی هستیم

به گزارش همدان نوین، معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه فعلا قطعی آب در دستور کار نیست گفت: امیدواریم بارش‌های پاییزی زودتر به آسمان همدان برسد. حمیدرضا نیکداد امروز با اشاره به نبود آب و کاهش بارندگی در همدان اظهار کرد: با وجود اینکه هنوز خبری از بارندگی در گزارش‌های هواشناسی […]

قطعی آب در همدان فعلا در دستور کار نیست/ منتظر بارش‌های پاییزی هستیم

به گزارش همدان نوین، معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه فعلا قطعی آب در دستور کار نیست گفت: امیدواریم بارش‌های پاییزی زودتر به آسمان همدان برسد.

حمیدرضا نیکداد امروز با اشاره به نبود آب و کاهش بارندگی در همدان اظهار کرد: با وجود اینکه هنوز خبری از بارندگی در گزارش‌های هواشناسی نیست، اما امیدواریم لطف خداوند شامل حال ما شود و شاهد بارندگی‌ها در ماه‌های آینده باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دیگر برداشت آب از سد اکباتان تقریبا به روزهای پایانی رسیده است گفت: اکنون آبرسانی به همدان از رودخانه عباس‌آباد، چاه‌ها و اجاره چاه‌های کشاورزی انجام می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تاکید بر اینکه فعلا برنامه قطعی آب در دستور کار نیست عنوان کرد: قطعی که اکنون برخی از شهروندان از آن گله دارند، حاصل فعالیت کنترلگرهای فشار است که از ساعت ۲۳ تا ۴ صبح اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت فشار شبکه در مدیریت مصرف تاثیرگذار بوده است گفت: کنترلگرهای فشار آب حداقل ۲۰ درصد در مصرف شهروندان اثر داشته که امیدواریم در طی روز نیز مردم مصرف خود را مدیریت کنند.

نیکداد خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به سرمای هوا استفاده از آب به حداقل ممکن برسد تا بارش‌های پاییزی و زمستانی از راه برسد و بتوانیم از بحران آب تا حدی خارج شویم.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.