امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29398
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ | 327 بازدید
معاون استاندار همدان:

۶ شهرستان استان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت که درحال حاضر ۶ شهرستان استان در وضعیت زرد و چهار شهرستان «همدان، رزن، نهاوند و تویسرکان» نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.  «مصطفی آزادبخت» روز شنبه در ستاد مقابله با کرونا استان همدان، افزود: همه مردم همچنان با رعایت پروتکل های […]

۶ شهرستان استان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت که درحال حاضر ۶ شهرستان استان در وضعیت زرد و چهار شهرستان «همدان، رزن، نهاوند و تویسرکان» نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

 «مصطفی آزادبخت» روز شنبه در ستاد مقابله با کرونا استان همدان، افزود: همه مردم همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی و پرهیز از هرگونه تجمع را در اولویت قرار دهند تا دوباره با پیک ششم کرونا مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه خسارات جبران ناپذیر زیادی در پیک پنجم به مردم وارد شد اضافه کرد: عمده علت شیوع ویروی کرونا در این استان دورهمی های خانوادگی و شرکت در اجتماعات بوده است که از مردم انتظار می رود در کاهش دورهمی ها تلاش و همکاری لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: امکان شیوع و انتشار ویروس کرونا در اماکن پرتجمع و شلوغ چند برابر است بنابراین باید با کاهش تجمعات میزان تاوان و خسارت های ناشی از این ویروس را کاهش داده و زمینه ساز مرگ اعضای خانواده نشویم.

آزادبخت گفت: طبق داده های علمی واکسیناسیون کرونا تاثیر بسزایی داشته و از این طریق میزان ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از ابتلا به این ویروس مدیریت شده است.

وی اضافه کرد: پیامد و تبعات ویروس کرونا برای افرادی که خود را در برابر این ویروس واکسینه کردند بسیار کم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: آمار تلفات افرادی که نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کردند بسیار کمتر از دیگر افراد است بنابراین از مردم انتظار می رود با استقبال از طرح واکسیناسیون ستاد مدیریت کرونا را در کنترل و قطع زنجیره این ویروس یاری دهند.

آزادبخت عنوان کرد: قشر کارمند باید در امر واکسیناسیون پیشتاز باشند در غیر اینصورت و استقبال نکردن از طرح واکسیناسیون به طور حتم طبق مقررات با آنها برخورد می شود.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تا روز ۳۰ مهر ۱۴۰۰ به ۲ هزار و ۹۸۱ مورد رسیده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.