امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 29404
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ | 7 بازدید
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان

طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان همدان آغاز شد

به گزارش همدان نوین، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان از آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان همدان خبر داد و گفت: این استان جزو پنج استان آزمونه (پایلوت) سرشماری جمعیت کشور انتخاب شده است. سید «اسکندر صیدایی» روز شنبه  افزود: همدان امسال جزو پنج استان پایلوت سرشماری جمعیت کشور تعیین […]

طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان همدان آغاز شد

به گزارش همدان نوین، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان از آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان همدان خبر داد و گفت: این استان جزو پنج استان آزمونه (پایلوت) سرشماری جمعیت کشور انتخاب شده است.

سید «اسکندر صیدایی» روز شنبه  افزود: همدان امسال جزو پنج استان پایلوت سرشماری جمعیت کشور تعیین شده است که ۹۰۰ نفر در بخش پشتیبانی و آمارگیری فعالیت می کنند.

وی اظهار داشت: طبق اعلام مرکز آمار ایران، بخش هایی از پنج استان کشور به صورت نمونه انتخاب شده اند که در استان خوزستان بخشی از اهواز، استان اصفهان بخشی از کاشان، خراسان شمالی بخشی از بجنورد، آذربایجان غربی بخشی از پیرانشهر و در استان همدان تمام شهرستان همدان سرشماری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۳ نفر نمونه‌گیر، ۶۷ نفر کارشناس فنی و اجرایی و پنج نفر معاون فنی در برگزاری این سرشماری فعالیت دارند افزود: از مدت‌ها قبل تمام فرآیند این امر سازماندهی شده تا با دقت و صحت تمام سرشماری شهرستان همدان با ۷۶۰ هزار و ۱۰۵ نفر جمعیت در قالب ۱۲۱ روستا و چهار شهر انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان خاطرنشان کرد: نمونه‌گیران با فراخوان از بخش خصوصی جذب شدند و در چهار روز متوالی آموزش لازم را دیده تا سرشماری با صحت و دقت بالا انجام شود.

صیدایی عنوان کرد: به منظور برنامه‌ریزی دقیق نیازمند اطلاعات کامل هستیم و از همین رو یکی از راه‌های کسب اطلاعات با دقت بالا سرشماری است تا آخرین تغییرات اعم از تعداد جمعیت، مهاجرت و گروه‌های سنی ثبت شود.

وی با بیان اینکه وسایل سرشماری از جمله لب‌تاپ و تبلت از سوی مرکز آمار تامین می‌شود و پس از  انجام فرآیند سرشماری عودت خواهد شد.

صیدایی عنوان کرد: سرشماری جمعیت سال ۱۴۰۰ از امروز اول آبان ماه آغاز شده و تا بیستم این ماه ادامه دارد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.