امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 29226
  پرینت تاریخ انتشار : 20 اکتبر 2021 - 12:56 | 237 بازدید
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان همدان

حساب آفرود سوار خوب و بد از هم جداست

به گزارش همدان نوین، رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان همدان گفت: آفرود سوارانی که به طبیعت لطمه وارد می‌کنند، عضو هیئت اتومبیلرانی وموتور سواری نیستند. اصغر جهانیان  اظهار کرد: آفرود سوارانی که در طبیعت رد پای زشتی را از خود به جا می‌گذارند و باعث به خطر افتادن گونه‌های جانوری، گیاهی و حتی […]

حساب آفرود سوار خوب و بد از هم جداست

به گزارش همدان نوین، رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان همدان گفت: آفرود سوارانی که به طبیعت لطمه وارد می‌کنند، عضو هیئت اتومبیلرانی وموتور سواری نیستند.

اصغر جهانیان  اظهار کرد: آفرود سوارانی که در طبیعت رد پای زشتی را از خود به جا می‌گذارند و باعث به خطر افتادن گونه‌های جانوری، گیاهی و حتی در بعضی موارد سلب آسایش و ایجاد خطر برای شهروندان می‌کنند.

وی با بیان اینکه این آفرود سواران هیچ ارتباطی با هیئت اتومبیلرانی ندارند، افزود: هیئت اتومبیلرانی وموتورسواری از این افراد گله‌مند است و در صورت مشاهده، با آنها برخورد می‌کند.

جهانی با اشاره به گله‌مندی خود از این اشخاص اضافه کرد: که این آفرود سواران به هیئت یا گروهی متصل نیستند که بتوانیم به صورت رسمی پیگیر قضایی آن‌ها باشیم و کاملا خود جوش هستند.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر این گروه باعث شده تا مردم آفرود سوارانی که مزاحمت برای طبیعت و مردم ایجاد می‌کنند را با آفرود سوارانی که در چهار چوب قانون و بدون مزاحمت در هیئت اتومبیلرانی مشغول به فعالیت هستند را با یک دید ببینند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی همدان ادامه داد: جدا از اینکه اعضای این فدراسیون آسیبی به طبیعت نمی‌رساند بلکه خود حامی طبیعت است و آماده همکاری با کلیه ارگان‌ها مربوطه، برای پیگیری این افراد متخلف است.

وی افزود: فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری حامی مردم است و در شرایط سخت کشور مانند سیل، زلزله، کمک رسانی به روستاهای دور از دسترس، بهمن وحوادث پیش آمده در کنار نیروهای امداد و نجات بدون چشمداشت کمک می‌کند.

جهانی در پایان خاطر نشان کرد: اعضای هیئت باید فعالیت‌های خود را در پیست‌های تعیین شده انجام دهند و در صورت مشاهده تخلف با آن‌ها برخورد می‌شود و کارت عضویت آن‌ها به مدت حداقل دوسال در کل کشور باطل می‌شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.