امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 29223
  پرینت تاریخ انتشار : 20 اکتبر 2021 - 12:54 | 4 بازدید
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی

فاز اول انتقال آب از سد تالوار به همدان تا پایان سال انجام می‌شود

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: به دلیل کاهش آب سد اکباتان و ایجاد تنش آبی در همدان، فاز اول انتقال آب از سد تالوار به همدان تا پایان سال، انجام خواهد شد. حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی  اظهار کرد: پایین رفتن آب سد اکباتان، باعث شد که شرکت […]

فاز اول انتقال آب از سد تالوار به همدان تا پایان سال انجام می‌شود

به گزارش همدان نوین، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: به دلیل کاهش آب سد اکباتان و ایجاد تنش آبی در همدان، فاز اول انتقال آب از سد تالوار به همدان تا پایان سال، انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی  اظهار کرد: پایین رفتن آب سد اکباتان، باعث شد که شرکت آب و فاضلاب، با کندن چاه در خالق‌وردی کمبود آب شهر همدان را به صورت موقت جبران کند اما کمبود آب در آن منطقه نیز وجود دارد.

فلاحی با اشاره به بازدید وزیر نیرو از سد تالوار تصریح کرد: در چند سال اخیر، پروژه پیشرفت نداشته و تا سال گذشته اعتباری جذب نکرده است.

وی ادامه داد: برای انتقال آب به همدان ۱۸ کیلومتر لوله گذاری و تصفیه خانه باقیمانده تا با انتقال آب، همدان از خالت بحران خارج شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تا دو ماه دیگر، تجهیزات برق و اتاق شیرآلات سد تالوار تکمیل خواهد شد و تا پایان سال نیز لوله‌گذاری و تصفیه‌خانه تکمیل می‌شود تا با اتمام فاز اول، از حالت بحرانی عبور کنیم.

فلاحی خاطرنشان کرد: پیشنهاد دیگری که برای حل بحران آب همدان، وجود دارد اجاره فصلی چاه‌ها از کشاورزان و استفاده از قنات‌ها و آب‌های داخلی همدان، است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.