امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 29229
  پرینت تاریخ انتشار : 20 اکتبر 2021 - 12:57 | 3 بازدید
معاون بهداشتی علوم پزشکی مطرح کرد؛

واکسیناسیون ۱۰۰۰ نفر از کادر درمان همدان با دُز بوستر

به گزارش همدان نوین، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از واکسیناسیون یک هزار نفر از کادر درمان با دُز بوستر خبر داد و گفت: این روند تا تکمیل تمامی پرسنل کادر درمان ادامه دارد. دکتر محمد خزایی  اظهار کرد: واکسیناسیون کادر درمان از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد، بنابراین با گذشت بیش […]

واکسیناسیون ۱۰۰۰ نفر از کادر درمان همدان با دُز بوستر

به گزارش همدان نوین، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از واکسیناسیون یک هزار نفر از کادر درمان با دُز بوستر خبر داد و گفت: این روند تا تکمیل تمامی پرسنل کادر درمان ادامه دارد.

دکتر محمد خزایی  اظهار کرد: واکسیناسیون کادر درمان از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد، بنابراین با گذشت بیش از شش ماه از دُز دوم ، آنها در اولویت دریافت دز بوستر هستند.

وی افزود: مشکلی در زمینه تامین واکسن دُز بوستر برای گروه سنی بالای ۶۵ سال نداریم و درصورت ابلاغ از سوی وزارت بهداشت این امر انجام می‌شود.

دکتر خزایی با بیان اینکه واکسیناسیون گروه‌های سنی در عموم جامعه از فصل بهار آغاز شد، خاطرنشان کرد: حداقل فاصله زمانی دریافت دُز بوستر از دوز دوم حداقل شش ماه است، بنابراین اگر دُز بوستر بیش از شش ماه طول بکشد مشکلی به وجود نمی‌آید.

وی به ویال‌های کوچک وبزرگ واکسن‌های وارداتی اشاره کرد و گفت: در گذشته ویال‌های واکسن‌ها به صورت تک دُزی بود اما در حال حاضر ویال‌ها به صورتی تعبیه شده که تعداد افراد بیشتری را پوشش می‌دهد، بنابراین تزریق کنندگان ویال‌ها را بین دریافت کنندگان تقسیم می‌کنند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.