امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 29176
  پرینت تاریخ انتشار : 19 اکتبر 2021 - 17:50 | 12 بازدید
محرابیان:

آب سد تالوار با اجرای طرح اضطراری به شهر همدان منتقل می‌شود

به گزارش همدان نوین، وزیر نیرو با اشاره به بازدید امروز خود از طرح های انتقال آب استان همدان، گفت که همدان در ردیف هشت شهر بزرگ دارای بحران آبی کشور قرار دارد و برهمین اساس با اجرای طرح اضطراری انتقال، آب سد تالوار برای تامین مصارف به این شهر منتقل می‌شود. «علی‌اکبر محرابیان» روز […]

آب سد تالوار با اجرای طرح اضطراری به شهر همدان منتقل می‌شود

به گزارش همدان نوین، وزیر نیرو با اشاره به بازدید امروز خود از طرح های انتقال آب استان همدان، گفت که همدان در ردیف هشت شهر بزرگ دارای بحران آبی کشور قرار دارد و برهمین اساس با اجرای طرح اضطراری انتقال، آب سد تالوار برای تامین مصارف به این شهر منتقل می‌شود.

«علی‌اکبر محرابیان» روز سه شنبه  اظهار داشت: در همین راستا آب موردنیاز و مصرفی شهر همدان را با مطالعه طرح های کوتاه مدت و همچنین حفر چاه های اضطراری، تامین می‌کنیم.

وی با اشاره به سفر امروز خود به استان همدان برای بررسی وضعیت طرح ها و پروژه های وزارت نیرو به خصوص در بخش آبرسانی، افزود: دراین سفر طرح‌های تامین آب شهر همدان را بررسی و اعتبارات لازم برای اجرای هرچه سریعتر پروژه ها را اختصاص خواهیم داد.

محرابیان با اشاره به بازدیدی که از سد اکباتان همدان داشت نیز گفت: حجم ذخیره آب این سد بسیار کاهش یافته و باید با استفاده از طرح های کمکی همچون حفر چاه و انتقال آب سد تالوار، مشکل کمبود ذخیره این سد را برای تامین آب مصرفی منطقه حل کنیم.

وی تصریح کرد: آب سد تالوار به زودی با اجرای طرح مربوطه به همدان منتقل و به شبکه آبرسانی این شهر متصل می‌شود.

وزیر نیرو با تاکید بر لزوم مصرف بهینه و صرفه جویی جدی مردم در مصرف اب، ابراز امیدواری کرد که ظرف ماه های آینده با بارش نزولات آسمانی، بحران کم آبی در سطح کشور از جمله استان همدان رفع شود.

به گزارش ایرنا، «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو، در سفری یک روزه برای بازدید از وضعیت منابع آبی و شرکت در شورای انسجام بخشی مدیران عامل صنعت آب و برق استان، صبح امروز(سه‌شنبه) وارد همدان شد.

وزیر نیرو صبح امروز و در بدو ورود به استان از پروژه خط انتقال آب سد تالوار به شهر همدان و همچنین از تاسیسات آبی و میزان ذخیره سد اکباتان دیدن کرد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.