امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 29180
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ | 13 بازدید
رییس پلیس راه همدان:

سوانح فوتی در نهاوند سه برابر افزایش یافته است

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راه استان همدان گفت: شهرستان نهاوند بیشترین میزان سوانح فوتی جاده های برون شهری در سطح استان را به خود اختصاص داده به نحوی که از ابتدای سال تاکنون آمار متوفیان ناشی از سوانح جاده ای این شهرستان حدود سه برابر (نسبت به مدت مشابه پارسال) افزایش داشته است. […]

سوانح فوتی در نهاوند سه برابر افزایش یافته است

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راه استان همدان گفت: شهرستان نهاوند بیشترین میزان سوانح فوتی جاده های برون شهری در سطح استان را به خود اختصاص داده به نحوی که از ابتدای سال تاکنون آمار متوفیان ناشی از سوانح جاده ای این شهرستان حدود سه برابر (نسبت به مدت مشابه پارسال) افزایش داشته است.

سرهنگ «رضا عزیزی» روز سه شنبه بیان کرد: آمار متوفیان سوانح جاده ای شهرستان نهاوند از ۱۴ نفر در نیمه نخست سال گذشته به ۴۰ نفر در مدت مشابه سال جاری رسیده است.

وی اضافه کرد: جاده نهاوند به فیروزان به طول ۳۵ کیلومتر سانحه خیزترین جاده این استان به شمار می رود که تاکنون ۱۰ کیلومتر آن تعریض و ایمن سازی شده و ۲۵ کیلومتر آن باقی مانده است.

سرهنگ عزیزی افزود: فراوانی روستاهای مجاور این مسیر شریانی، ورود از فرعی به اصلی بدون رعایت حق تقدم، کمبود دوربرگردان های متعدد و استاندارد از جمله علل فراوانی سوانح در این جاده است و بیشتر سوانح به علت سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد رخ می دهد.

رییس پلیس راه استان همدان یادآوری کرد: روز گذشته نیز بر اثر تجاوز به چپ سواری پژو تصادف رخ به رخ سواری پژو و پراید در محور نهاوند – فیروزان رخ داد که راننده پراید در این سانحه در دم جان باخت.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: همچنین یک سرنشین پراید و ۲ سرنشین سواری پژو به شدت مجروح و مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی بیان کرد: بالا بودن آمار سوانح فوتی در شهرستان نهاوند بر روی مجموع سوانح نیز تاثیر گذاشته و سبب بالا رفتن مجموع آمار سوانح فوتی و جرحی در استان همدان طی نیمه نخست سالجاری شده است.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: ۸۵ درصد متوفیان سوانح جاده ای این شهرستان افراد بومی هستند که به علت شتاب و عجله برای رسیدن به مقصد جان خود را از دست می دهند.

پنج ماهه امسال در ۱۱۹ فقره سانحه جاده ای استان همدان ۱۳۱ نفر فوت کردند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.