امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 23676
  پرینت تاریخ انتشار : 19 ژوئن 2021 - 18:09 | 8 بازدید
استاندار همدان

نیمی از همدان «زرد» و نیمی دیگر «نارنجی» است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان اعلام کرد: شهرستان‌های فامنین، رزن و درگزین، اسدآباد و کبودراهنگ در وضعیت زرد کرونایی و شهرستان‌های همدان، ملایر، بهار، تویسرکان و نهاوند نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند. سیدسعید شاهرخی شنبه ٢٩ خردادماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کروناویروس همدان، ضمن قدردانی از همکاری مردم و تلاش کادر بهداشت […]

نیمی از همدان «زرد» و نیمی دیگر «نارنجی» است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان اعلام کرد: شهرستان‌های فامنین، رزن و درگزین، اسدآباد و کبودراهنگ در وضعیت زرد کرونایی و شهرستان‌های همدان، ملایر، بهار، تویسرکان و نهاوند نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

سیدسعید شاهرخی شنبه ٢٩ خردادماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کروناویروس همدان، ضمن قدردانی از همکاری مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان در امر کنترل بیماری کرونا، گفت: طبق بازرسی‌های انجام شده، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی در کلیه شعب اخذ رأی، به‌صورت چشمگیری رعایت شد و مردم نیز با دقت بسیاری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در شعب اخذ رأی حاضر شدند.

وی ادامه داد: ستاد استانی مقابله با کرونا و به دنبال آن دستگاه‌های مربوطه تمهیدات خوبی در راستای حفظ سلامت مردم و فراهم کردن پروتکل‌های بهداشتی اندیشیدند تا مردم با خیال راحت در انتخابات شرکت کنند.

استاندار همدان بیان کرد: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای تمدید مهلت انتخابات از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲:۳۰ دقیقه بامداد نیز، در شرایط کرونایی، کمک شایانی در راستای حفظ سلامت مردم بود.

وی تصریح کرد: با همراهی و همکاری مردم، تلاش‌های کارت بهداشت و درمان و ستاد استانی و شهرستانی روند شیوع کرونا در استان کاهشی است.

شاهرخی با بیان اینکه در ایام انتخابات سعی شد توجه جدی به سلامت مردم شود، افزود:  همدان یکی از استان های موفق کشور در زمینه کنترل و مقابله ویروس کرونا بوده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های فامنین، رزن و درگزین، اسدآباد و کبودراهنگ در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، یادآور شد: شهرستان‌های همدان، ملایر، بهار، تویسرکان و نهاوند نیز در وضعیت نارنجی هستند که رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای عبور از این شرایط ضرورت دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای همدان، شاهرخی ادامه داد: توصیه می‌شود مردم استان همدان برای آبی شدن وضعیت شهرستان‌ها، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را بیش از پیش رعایت کنند و از شرکت در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز شود.

وی با بیان اینکه بیشترین‌ آمار ابتلا در حال حاضر شرکت در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی است، خاطرنشان کرد: تلاش وزارت بهداشت و درمان و پیگیری‌های آنها در راستای تهیه واکسن قابل تشکر و تقدیر است به طوریکه تاکنون بیش از ۹۵ هزار نفر از مردم استان همدان واکسن را دریافت کرده‌اند و با توجه به تهیه واکسن‌ ایرانی، روند واکسینه‌ کردن مردم افزایش خواهد یافت.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.