امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 23673
  پرینت تاریخ انتشار : 19 ژوئن 2021 - 18:07 | 8 بازدید
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

امروز آغازبخش یک امیدواری و ایجاد حس اعتماد برای مردم است

به گزارش همدان نوین، نماینده ولی فقیه در استان همدان اعلام کرد: با شناختی که از آیت الله رئیسی و تیم وی داریم و کارنامه رئیس جمهور منتخب در قوه قضائیه، می‌توانیم امروز را آغازبخش یک امیدواری برای کشور و ایجاد حس اعتماد برای مردم قلمداد کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی بعدازظهر شنبه […]

امروز آغازبخش یک امیدواری و ایجاد حس اعتماد برای مردم است

به گزارش همدان نوین، نماینده ولی فقیه در استان همدان اعلام کرد: با شناختی که از آیت الله رئیسی و تیم وی داریم و کارنامه رئیس جمهور منتخب در قوه قضائیه، می‌توانیم امروز را آغازبخش یک امیدواری برای کشور و ایجاد حس اعتماد برای مردم قلمداد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی بعدازظهر شنبه ٢٩ خردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد و حضور پرشکوه مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: با وجود تمام مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم، همچون ویروس کرونا، مشکلات معیشتی و فضاسازی دشمن و برخی از افراد در داخل کشور به جهت تحریم انتخابات، مشاهده کردیم که ملت ایران همه را پس زدند و حماسه دیگری را خلق کردند.

وی با اشاره به شکست‌های متعدد دشمن در طول ۴۲ ساله انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این افراد تا کی به دنبال دشمنی با ملت عزیز ایران هستند؟ اما دیگر باید بدانند ۴۲ سال است این کشور استقلال خود را به دست آورده و این اتفاق بزرگ نشان داد که ملت ما مستقل است و تحت تأثیر رسانه‌های دشمن نبوده و نخواهند بود.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: مردم به خوبی ثابت کردند که هم میدان را می‌شناسند و هم دشمن را و با حضور به موقع تأکید کردند که دلسوزان خود را به درستی تشخیص می‌دهند. در واقع مردم با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب همراهی خود با نظام اسلامی را نشان دادند.

وی ادامه داد: مردم بار دیگر ثابت کردند که بین آنها و نظام دوگانگی وجود ندارد و خود را صاحب نظام اسلامی می‌دانند و به خوبی با عمل به وظیفه خود، صحنه بسیار عظیمی در انتخابات خلق کردند و چشم ناظرین بین‌المللی را بر این حضور و مشارکت خیره کردند.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه شاید برخی از این مسائل و میزان حضور برای تحلیل‌گران قابل پیش بینی نبود، یادآور شد: برنده اصلی این میدان، به طور قطع مردم هستند که با همه مشکلات و کوتاهی‌ها و برخی کُندی‌ها در روند انتخابات، بازهم به صحنه آمدند.

وی با تأکید بر اینکه منافع این انتخابات به خود مردم باز خواهد گشت، اضافه کرد: باید به تمامی منتخبان و افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان مورد اعتماد مردم قرار گرفتند تبریک گفت و بگوییم که حضور مردم به معنای اتمام حجت با آنهاست.

امام جمعه همدان خطاب به آنها بیان کرد: به اعتبار اعتمادی که مردم به شما داشتند به شما رأی داده شده و لازم است وعده‌هایی که مطرح شده را با تمام توان پیگیری کنید و در خدمت مردم باشید چراکه امروز زمان خدمت کردن است.

وی با تأکید بر اینکه مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند، گفت: فارغ از رقابت‌هایی که در عرصه انتخابات وجود داشت، امروز وقت آن رسیده تا از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده شود.

شعبانی موثقی با بیان اینکه دولت منتخب از همه برنامه‌هایی که برای پیشرفت کشور وجود دارد، استفاده خواهد کرد، افزود: با شناختی که از آیت الله رئیسی و تیم وی داریم و کارنامه رئیس جمهور منتخب در قوه قضائیه، می‌توانیم امروز را آغازبخش یک امیدواری برای کشور و ایجاد حس اعتماد برای مردم قلمداد کرد.

وی با اشاره به اینکه ما نسبت به دولت منتخب حس خوش‌بینی داریم، مطرح کرد: امیدوار هستیم تا دولت منتخب بین خود و خدا به آنچه که با مردم عهد بسته وفادار بماند و با تمام توان برای رفع مشکلات مردم گام بردارد.

نماینده ولی فقیه در همدان با تقدیر از همه فعالان و شرکت کنندگان در انتخابات، اظهار کرد: باید از همه کسانی که در این انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت کردند نیز تشکر کرد که با تبریک خود به دولت منتخب در ساعات اولیه، قانون مداری خود را ثابت کردند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.