امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 23192
  پرینت تاریخ انتشار : 11 ژوئن 2021 - 16:27 | 2 بازدید
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان

هواشناسی از افزایش محسوس دمای هوا در استان همدان خبر داد

به گزارش همدان نوین، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی نفوذ یک جبهه هوای گرم از منطقه جنوب، دمای هوای بیشتر نقاط استان در سه روز آینده با افزایشی محسوس به ۳۸ درجه سانتی گراد می رسد. «محمد حسن باقری شکیب» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر […]

هواشناسی از افزایش محسوس دمای هوا در استان همدان خبر داد

به گزارش همدان نوین، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی نفوذ یک جبهه هوای گرم از منطقه جنوب، دمای هوای بیشتر نقاط استان در سه روز آینده با افزایشی محسوس به ۳۸ درجه سانتی گراد می رسد.

«محمد حسن باقری شکیب» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف، آفتابی بدون و همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می شود.

به گفته وی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در چند روز آینده صاف پیش بینی می شود و رفته رفته از شدت و سرعت وزش باد کاسته می‌شود.

وی اظهار داشت: توده هوای جنب حاره ای از روز پنجشنبه وارد استان و به دنبال آن دمای هوا در بیشتر نقاط استان همدان افزایش محسوسی خواهد یافت.

باقری شکیب گفت: سامانه پر ارتفاعی که از سمت مناطق استوایی وارد آسمان استان همدان شده، عامل افزایش گرما و کاهش چشمگیر بارندگی ها است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و فامنین با ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان بودند.

وی عنوان کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای همدان نیز در این مدت به ترتیب ۳۳ و ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.