امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 23195
  پرینت تاریخ انتشار : 11 ژوئن 2021 - 18:34 | 2 بازدید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

کرونا جان سه نفر دیگر را در استان همدان گرفت

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت سه بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۱۸ نفر رسید. دکتر «محمد طاهری» روز جمعه افزود: همچنین ۹۳ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در […]

کرونا جان سه نفر دیگر را در استان همدان گرفت

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت سه بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۱۸ نفر رسید.

دکتر «محمد طاهری» روز جمعه افزود: همچنین ۹۳ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۷ هزار و ۷۵۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۳ هزار و ۷۹۳ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۶ مورد بود که ۷۰ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: هشت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی  ۳۳ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۸۳، بهار ۹۶۰، تویسرکان یک هزار و ۹، رزن ۷۵۴، درگزین ۲۸۵ ، فامنین ۳۱۶ و کبودراهنگ یک هزار و ۱۴ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۱۹۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۷۰ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۷۵۰ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا،  از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، «فامنین، اسدآباد و تویسرکان» در وضعیت زرد و هفت شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.