امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18144
  پرینت تاریخ انتشار : 17 فوریه 2021 - 12:52 | 7 بازدید
خسارتی از وزش باد در همدان گزارش نشده؛

ثبت بیشترین سرعت وزش باد در نهاوند و شیرین‌سو

به گزارش همدان نوین، مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: با توجه به وزش باد و بارش باران در استان، از سه روز گذشته هشدارهای لازم صادر شده است و تاکنون هم گزارشی از خسارت دریافت نکردیم. علیمردان طالبی اظهار کرد: از سه روز گذشته هشدارهای لازم به تمام دستگاه‌های اجرایی صادر شده است که […]

ثبت بیشترین سرعت وزش باد در نهاوند و شیرین‌سو

به گزارش همدان نوین، مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: با توجه به وزش باد و بارش باران در استان، از سه روز گذشته هشدارهای لازم صادر شده است و تاکنون هم گزارشی از خسارت دریافت نکردیم.

علیمردان طالبی اظهار کرد: از سه روز گذشته هشدارهای لازم به تمام دستگاه‌های اجرایی صادر شده است که بارش و وزش باد شدید را خواهیم داشت.

طالبی با بیان اینکه تا این لحظه گزارشی از وقوع بحران و حادثه به علت وزش باد در استان نداشتیم، تصریح کرد: بیشترین میزان وزش باد با سرعت ۸۴ کیلومتر بر ساعت در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده است.

وی مطرح کرد: با توجه به وضعیت طوفان و باد شدید، از مردم تقاضا داریم اشیائی که در بالکن منازل مسکونی هستند و قابل پرتاب است را جمع آوری، از تردد غیرضروری پرهیز کرده و از پارک خودرو در کنار درخت‌های پوسیده خودداری کنند چراکه احتمال شکستن درخت‌ها وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بارش باران در استان، از مردم تقاضا داریم، از انسداد مسیل‌ها و کانال‌های آب جلوگیری کنند تا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هشدار زرد و نارنجی برای وضعیت بارش‌ها و وزش باد در استان همدان صادر شده است.

روح‌الله زاهدی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته نهاوند و شیرین‌سو با ۸۳ کیلومتر بر ساعت بیشترین میزان وزش باد را در استان داشتند، ادامه داد: میزان وزش باد در ایستگاه فرودگاه همدان ۵۴ کیلومتر بر ساعت و ایستگاه دانشگاه بوعلی ۶۵ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی با بیان صدور هشدار زرد و نارنجی در استان، مطرح کرد: برای روز سه شنبه تا جمعه هشدار زرد را صادر کردیم اما به علت وزش باد شدید و بارش برف و باران، از صبح چهارشنبه تا صبح پنج‌شنبه هشدار نارنجی صادر شده است.

زاهدی با اشاره به اینکه از چهارشنبه بعدازظهر، بارش‌هایی به صورت برف و باران در کل استان خواهیم داشت، توضیح داد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در همدان از ۱۰ تا ۱۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده و رزن با ۴ درجه سلسیوس به عنوان سردترین و نهاوند، قهاوند و فامنین با ۱۹ درجه به عنوان گرم‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.