امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18129
  پرینت تاریخ انتشار : 17 فوریه 2021 - 12:36 | 8 بازدید
استاندار همدان برگزاری انتخابات سالم، پرنشاط ، حداکثری و رقابتی را امری مهم دانست

برگزاری انتخابات سالم، حداکثری و رقابتی در اولویت است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان برگزاری انتخابات سالم، پرنشاط ، حداکثری و رقابتی را امری مهم دانست و گفت: نقش‌آفرینان و دست‌اندرکاران انتخابات، عرصه را برای حضور سلیقه‌ها و تفکرات مختلف فراهم‌ کنند. سید سعید شاهرخی ظهر امروز در طرح جامع آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات ۱۴۰۰ که با حضور معاونین سیاسی استانداری‌ها، […]

برگزاری انتخابات سالم، حداکثری و رقابتی در اولویت است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان برگزاری انتخابات سالم، پرنشاط ، حداکثری و رقابتی را امری مهم دانست و گفت: نقش‌آفرینان و دست‌اندرکاران انتخابات، عرصه را برای حضور سلیقه‌ها و تفکرات مختلف فراهم‌ کنند.

سید سعید شاهرخی ظهر امروز در طرح جامع آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات ۱۴۰۰ که با حضور معاونین سیاسی استانداری‌ها، فرمانداران و مدیران کل سیاسی و انتخابات استانداری‌های استان‌های همدان، کردستان، ایلام و مرکزی به میزبانی استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: ستاد انتخابات وزارت کشور با برنامه‌ریزی خوب و منسجمی که به عمل آوردند، نوید بخش انتخاباتی بزرگ و ارزشمند و منظم مثل سال‌های قبل در دولت تدبیر و امید خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دشمن ناکارآمد جلوه دادن دولت و نظام است، پس ضرورت دارد عملکرد دولت و به طور کلی جمهوری اسلامی بیان شود گفت: با تأسی به آرمان‌های انقلاب و بستن عهد با شهدا، وظیفه داریم اهداف آن‌ها و آرمان‌های انقلاب را به طور جدی دنبال کنیم.

استاندار همدان توجه به معیشت مردم، توجه به تولید، حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد اشتغال را جزو اولویت‌‌ها دانست و گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا در دنیا، سلامت مردم در ادامه کار از اولویت‌های است که به طور جدی در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفته است و ما نیز باید دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت درمان و کادر درمان برای حفظ سلامت و نجات جان مردم جانفشانی کردند که قابل تشکر و تقدیر است تأکید کرد: تمام مردم و  دستگاه‌های اجرایی در امر پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا، همکاری و حمایت‌های موثر و ویژه‌ای از کادر بهداشت و درمان علوم پزشکی داشتند.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات‌ اخیر خوش درخشیده و طبق شاخص‌ها عملکرد خوبی داشته است اظهار کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است، چون اصل استقرار نظام جمهوری اسلامی با رای اکثریت مردم رقم خورده است.

وی با تأکید بر اینکه مشروعیت جمهوری اسلامی به رای مردم گره زده شده است، اظهار کرد: برگزاری انتخابات پرشور، رقابتی، سالم و با مشارکت حداکثری از برنامه‌های جدی است که باید دنبال و در دستور کار قرار گیرد.

استاندار همدان لازمه داشتن یک انتخابات پرنشاط و با مشارکت حداکثری را برگزاری یک انتخابات رقابتی دانست و افزود: نقش آفرینان و دست‌اندرکاران انتخابات، باید عرصه را برای حضور سلیقه‌ها و تفکرات مختلف فراهم‌ کنند.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت این است که به حاشیه‌ها بی توجه باشد و به دنبال کار و تلاش برود گفت: خوشبختانه در استان همدان تعامل خوب و موثری بین دولت و ائمه جمعه برای حل مشکلات مردم برقرار است.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.