امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18114
  پرینت تاریخ انتشار : 17 فوریه 2021 - 9:33 | 10 بازدید
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان:

تصفیه‌خانه کشتارگاه دام نهاوند ظرف یک هفته ایجاد شود

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند با بیان اینکه برای ایجاد تصفیه‌خانه کشتارگاه دام در نهاوند یک هفته مهلت داده شد، گفت: باید واحد صنعتی مربوطه هر چه زودتر نسبت به احداث تصفیه خانه مطابق با استانداردهای محیط زیست اقدام کند. مهرداد سلگی بر لزوم ایجاد تصفیه‌خانه کشتارگاه دام در […]

تصفیه‌خانه کشتارگاه دام نهاوند ظرف یک هفته ایجاد شود

به گزارش همدان نوین، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند با بیان اینکه برای ایجاد تصفیه‌خانه کشتارگاه دام در نهاوند یک هفته مهلت داده شد، گفت: باید واحد صنعتی مربوطه هر چه زودتر نسبت به احداث تصفیه خانه مطابق با استانداردهای محیط زیست اقدام کند.

مهرداد سلگی بر لزوم ایجاد تصفیه‌خانه کشتارگاه دام در این شهرستان تأکید کرد و افزود: با توجه به ایجاد آلودگی‌های مداوم ناشی از کشتار و شستشوی دام و پساب‌های ناشی از آن در کشتارگاه دام، باید این واحد صنعتی هر چه زودتر نسبت به احداث تصفیه خانه مطابق با استانداردهای محیط زیست اقدام کند.

سلگی ادامه داد: در همین راستا به مدیرعامل این واحد صنعتی یک هفته مهلت داده شده است تا نسبت به ایجاد مقدمات لازم برای ایجاد تصفیه‌خانه زیرنظر محیط زیست اقدام کرده و گزارش آن را برای ما ارسال کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند در پایان در این باره خاطرنشان کرد: ما به همراه کارشناسان از تمام واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ بازدید برنامه‌ریزی شده داریم و نقاط قوت و ضعف آنها را به لحاظ آلایندگی یادآوری می‌کنیم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.