امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 14853
  پرینت تاریخ انتشار : 19 دسامبر 2020 - 18:28 | 5 بازدید
ستاندار همدان

وضعیت شهرهای استان همدان نارنجی و زرد است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان اعلام کرد: شهرستان‌های بهار و نهاوند در وضعیت زرد کرونایی و سایر شهرستان ها نارنجی هستند. سیدسعید شاهرخی شنبه ۲۹ آذرماه در جلسه ستاد استانی مقابله با کروناویروس همدان با بیان اینکه اجرای پروتوکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌ها با جدیت پیگری و تداوم یابد، اظهار کرد: طبق تصمیمات ستاد ملی […]

وضعیت شهرهای استان همدان نارنجی و زرد است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان اعلام کرد: شهرستان‌های بهار و نهاوند در وضعیت زرد کرونایی و سایر شهرستان ها نارنجی هستند.

سیدسعید شاهرخی شنبه ۲۹ آذرماه در جلسه ستاد استانی مقابله با کروناویروس همدان با بیان اینکه اجرای پروتوکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌ها با جدیت پیگری و تداوم یابد، اظهار کرد: طبق تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه محدودیت‌ها به قوت خود باقی هستند.

وی با بیان اینکه روند گسترش ویروس کرونا در استان کاهشی اما شرایط شکننده است، مطرح کرد: نیروی انتظامی امشب و فردا شب نظارت‌های جدی و میدانی خود را بیشتر کند.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی کروناویروس استان همدان، استاندار همدان خاطرنشان کرد: فعالیت کلیه اصناف غیر از مشاغل گروه یک، در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه تا ساعت ۱۸:۰۰ بوده و ترددها بعد از ساعت ۲۰ ممنوع است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.