امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14856
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ | 10 بازدید
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس

گل محمدی: از نظر من بازیکنان پرسپولیس قهرمان واقعی هستند/ از هواداران عذرخواهی می کنم

به گزارش همدان نوین، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی نتیجه را واگذار کردیم که در برخی صحنه های تاثیرگذار گل خوردیم. یحیی گل محمدی درباره شکست دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی اظهار داشت: ما وقتی نتیجه را واگذار کردیم که در برخی صحنه های تاثیرگذار گل خوردیم. […]

پیش‌نویس خودکار

به گزارش همدان نوین، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی نتیجه را واگذار کردیم که در برخی صحنه های تاثیرگذار گل خوردیم.

یحیی گل محمدی درباره شکست دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی اظهار داشت: ما وقتی نتیجه را واگذار کردیم که در برخی صحنه های تاثیرگذار گل خوردیم.

وی  ادامه داد: بازیکنان ما در آن صحنه ها تمرکز خوبی نداشتند. از قبل فکر می‌کردیم اما مواردی اتفاق افتاد که گل‌های خیلی راحتی به حریف تقدیم کردیم. متاسفانه این اتفاق ها افتاد و نتوانستیم با بردن بازی قهرمان شویم.

سرمربی سرخپوشان افزود: واقعا از این مسائل ناراحت هستیم. بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند و با تمام کاستی ها، کمبودها و مشکلاتی که بعد از صعود به فینال برای ما رخ داد در مجموع عملکرد خوبی داشتند. از نظر خود من بچه‌ها قهرمان واقعی هستند. آنها با تمام وجود و با شرف بازی کردند و تا آخرین ثانیه ها جنگیدند اما اتفاق های بازی علیه ما بود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: باید از تمام هواداران عذرخواهی کنم. ما باید خود را تقویت و قوی و برای دوره های بعد بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم به قهرمانی لیگ قهرمانان برسیم. به تیم اولسان هم قهرمانی اش را تبریک می‌گویم زیرا تیم شایسته ای بود. از تمام افرادی که برای انجام این رقابت ها تلاش کردند و همچنین اعضای محترم AFC و فدراسیون قطر تشکر می کنم.

گل محمدی درباره اینکه با توجه به قهرمانی های پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر هواداران این تیم اکنون تنها قهرمانی آسیا را می‌خواهند و حالا او چه نگاهی به آینده دارد، عنوان کرد: باید خود را تقویت کنیم تا در دوره های بعدی بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم.باید امکانات و سازماندهی بهتری داشته باشیم تا بتوانیم خود را قوی تر کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه باشگاه‌های ایران از لحاظ امکاناتی و ساختاری واقعا ضعیف هستند و تیم های دیگر آسیا شرایط بهتری دارند. به همین دلیل باید بیشتر کار کنیم. برای کسب قهرمانی باید زیرساخت های خوبی داشته و از امکانات بهتری برخوردار شویم. باید روی تیم های پایه کار کنیم و باید بپذیریم از این لحاظ قابل مقایسه با تیم های دیگر آسیایی نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: تیم ما لیگ برتر را پیش رو دارد و باوجود اینکه ۳-۴ بازی عقب افتاده داریم اما آنجا هم کارمان راحت نیست. پرسپولیس تیمی است که فقط باید ببرد و برای پیروزی مبارزه کند. در لیگ ایران و آسیا کار راحتی نداریم اما برای موفقیت و قهرمان شدن انگیزه های زیادی داریم.

گل محمدی درباره دلیل اصلی پنالتی دادن بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد:  برای رسیدن به قهرمانی در آسیا باید از لحاظ ذهنی خود را قوی کنیم و هم باید در شرایط مسابقه باشید تا بتوان تعویض‌های خوبی انجام داد. این‌ها فاکتورهای مهمی برای بردن بازی است. بچه‌ها مقابل اولسان عملکرد خوبی داشتند اما تمرکزی که باید در آن لحظات داشتند را نداشتند. موقعی که گل اول را خوردیم حتی از وقت اضافی هم گذشته بود و داور قطری هم پنالتی گرفت. VARهم امروز علیه ما بود.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.