امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 14406
  پرینت تاریخ انتشار : 11 دسامبر 2020 - 12:30 | 3 بازدید
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان

هشت رستوران متخلف در استان همدان پلمب شد

به گزارش همدان نوین، مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان گفت: هشت رستوران متخلف طی یک هفته گذشته در سطح استان به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی پلمب شد. «لیدا رفعتی» روز جمعه اظهار داشت: ۲۱۳ رستوران و غذاخوری در این استان فعالیت دارند که از این تعداد ۸۹ واحد در […]

هشت رستوران متخلف در استان همدان پلمب شد

به گزارش همدان نوین، مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان گفت: هشت رستوران متخلف طی یک هفته گذشته در سطح استان به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی پلمب شد.

«لیدا رفعتی» روز جمعه اظهار داشت: ۲۱۳ رستوران و غذاخوری در این استان فعالیت دارند که از این تعداد ۸۹ واحد در یک هفته گذشته مورد بازرسی قرار گرفتند که ۹ واحد به دلیل تخلف در رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شد.

وی با بیان اینکه متصدیان ۱۷ رستوران متخلف نیز به مرجع قضایی معرفی شدند، افزود: نتایج بازرسی های به دست آمده همچنین موید این است که در ۷۹ واحد خدمات دهندگان و ۷۰ واحد خدمات گیرندگان از ماسک استفاده کردند، همچنین ۸۴ درصد رستوران‌ها پروتکل های مرتبط با فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان بیان کرد: ۴۸ واحد متخلف شامل ۲۵ واحد سوپر مارکت و خواروبار فروشی، ۱۴ نانوایی، هشت رستوران و  یک مطب به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در یک هفته گذشته پلمب شدند.

رفعتی ادامه داد: همچنین مدیر و متصدیان ۳۸۰ واحد متخلف در سطح استان به مرجع قضایی معرفی شدند که شامل ۱۲۶ کارگاه و صنایع کوچک (کمتر از ۲۵ نیرو)، ۱۳۲ سوپر مارکت و خواروبار فروشی، ۵۶ نانوایی، ۱۷ رستوران، ۱۶ فروشگاه زنجیره‌ای،  ۱۲ مطب، ۶ آرامستان و سایر واحدها هستند.

وی اظهار داشت: میانگین رعایت پروتکل فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز خدمت رسان استان ۷۸ درصد است و بخش کشاورزی و دامپروری با ۲۶ درصد، پایانه مسافربری برون شهری با ۵۶ درصد، پلیس +۱۰ با ۶۴ درصد، زندان ۷۱ درصد، دفاتر پیشخوان ۷۴ درصد، سوپر مارکت ها ۷۶ درصد و بانک ها و نانوایی ها با ۷۹ درصد کمترین میزان توجه به پروتکل فاصله‌گذاری اجتماعی را دارند.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان گفت: ۳۵ هزار و ۴۱۲ مرکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و تهیه، توزیع و طبخ موادغذایی در این استان فعالیت دارند که در یک هفته گذشته چهار هزار و ۳۷۰ مورد بازرسی از این واحدها انجام شده است.

استان همدان هم اینک در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.