امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14403
  پرینت تاریخ انتشار : 11 دسامبر 2020 - 12:29 | 2 بازدید
مه گرفتگی شدید در جاده‌های برون شهری

غلظت مه در استان همدان میزان دید افقی را به ۲۰ متر کاهش داد

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راه استان همدان گفت: مه گرفتگی شدید در جاده‌های برون شهری این استان موجب محدودیت دید و کاهش دید افقی رانندگان به ۲۰ متر شده است. سرهنگ رضا عزیزی روز جمعه افزود: البته در برخی از مسیرها مه رقیق تر بوده و رانندگان می توانند تا فاصله ۵۰ بلکه […]

غلظت مه در استان همدان میزان دید افقی را به ۲۰ متر کاهش داد

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راه استان همدان گفت: مه گرفتگی شدید در جاده‌های برون شهری این استان موجب محدودیت دید و کاهش دید افقی رانندگان به ۲۰ متر شده است.

سرهنگ رضا عزیزی روز جمعه افزود: البته در برخی از مسیرها مه رقیق تر بوده و رانندگان می توانند تا فاصله ۵۰ بلکه ۱۰۰ متری خود را ببینند.

وی اضافه کرد: با این وجود باید هنگام مه گرفتگی به علت محدودیت دید نورپایین را روشن و حرکت کرد تا علاوه بر دیدن مسیر پیش رو، خودرو برای دیگر کاربران جاده قابل مشاهده باشد.

رییس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه جاده های همدان خیس و لغزنده اند از رانندگان خواست در این شرایط با توجه به مه آلود بودن سطح جاده علاوه بر رعایت فاصله طولی از عجله در رانندگی برای سریع تر رسیدن به مقصد پرهیز کنند.

سرهنگ عزیزی گفت: بستن کمربند ایمنی توسط همه سرنشینان خودرو الزامی است تا در صورت خروج خودرو از مسیر اصلی یا واژگونی، سرنشینان وسیله نقلیه به خارج از وسیله نقلیه پرتاب نشده و به یکدیگر یا شیشه و ستون خودرو برخورد نکنند.

وی اظهار داشت: طرح زمستانی پلیس راه از ۲۰ آبان امسال آغاز شده و به مدت سه ماه ادامه دارد و در این مدت، شمار تیم‌های مستقر در سه گردنه برفگیر و سخت‌گذر اسدآباد، همه کسی و آوج با افزایش ۲ برابری به ۶ تیم رسیدند.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: حضور تیم های پلیس راه در گردنه ها به صورت ۲۴ ساعته بوده علاوه بر این سه تیم گشتی نیز وضعیت ترافیک، بارندگی، لغزندگی و سوانح احتمالی مسیرهای شریانی را کنترل می‌کنند.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: در صورت بروز سوانح فوتی و ضرورت استفاده از توان نیروهای پشتیبان از ماموران مستقر در نزدیکترین پاسگاه استفاده می شود.

وی بیان کرد: پیش از آغاز طرح زمستانی پلیس راه و از ۱۵ آبان کنترل وضعیت تجهیزات زمستانی وسایل نقلیه عبوری از جاده های این استان به ویژه زنجیرچرخ، سیستم گرمایشی، لاستیک ها، شیشه شور در دستور کار عوامل پلیس راه همدان بوده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.