امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13076
  پرینت تاریخ انتشار : 09 نوامبر 2020 - 20:24 | 2 بازدید
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان

کشف نهاده‌های دامی قاچاق در همدان

به گزارش همدان نوین، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۱۴ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم نهاده‌های دامی قاچاق از نوع جو خبر داد. سرهنگ «مجتبی محمدی» در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه کامیون قصد دارد مقادیری نهاده دامی را از مبدأ همدان به مقصد […]

کشف نهاده‌های دامی قاچاق در همدان

به گزارش همدان نوین، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۱۴ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم نهاده‌های دامی قاچاق از نوع جو خبر داد.

سرهنگ «مجتبی محمدی» در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه کامیون قصد دارد مقادیری نهاده دامی را از مبدأ همدان به مقصد تهران- ورامین به‎صورت غیر قانونی انتقال دهد، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و در راستای اجرای دومین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با اولویت دام زنده و کالاهای اساسی با همکاری اداره اطلاعات استان، تعزیرات حکومتی و اداره صمت برررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای اصلی و فرعی منتهی به تهران و با پایش خودروهای عبوری، کامیون مذکور در محور پلیس‌راه همدان- تهران شناسایی و در بازرسی از آن ۱۴ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم نهاده دامی قاچاق و فاقد مجوز از نوع جو که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۷۴۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف شد.

سرهنگ محمدی بیان کرد: در بررسی‌های صورت‎گرفته مشخص شد نهاده مذکور از امور پشتیبانی دام و طیور همدان تحویل و بارگیری شده که برابر بارنامه و مقررات بایستی به دام‌داری واقع در جاده ملایر انتقال می‌شد که راننده با هماهنگی مالک دام‎داری با تغییر مسیر قصد داشته آن را به‌صورت قاچاق به شهرستان ورامین انتقال داده و به فروش برساند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در پایان بیان کرد: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شد و در تعزیرات حکومتی همدان تحت رسیدگی است./سپهرغرب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.