امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 13073
  پرینت تاریخ انتشار : 09 نوامبر 2020 - 19:45 | 8 بازدید
مدیر اورژانس

خیران سلامت همدان ۶ پایگاه اورژانس می‌سازند

به گزارش همدان نوین، مدیر اورژانس پیش‎بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ابن‎سینا همدان گفت: خیران سلامت با همکاری خیران فعال در امر راه و شهرسازی پنج پایگاه اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه شهری در این استان احداث می‌کنند. حبیب‎الله معصومی اظهار کرد: یک پایگاه شهری به‎نام امام سجاد (ع) در شهر همدان و پنج پایگاه جاده‌ای […]

خیران سلامت همدان ۶ پایگاه اورژانس می‌سازند

به گزارش همدان نوین، مدیر اورژانس پیش‎بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ابن‎سینا همدان گفت: خیران سلامت با همکاری خیران فعال در امر راه و شهرسازی پنج پایگاه اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه شهری در این استان احداث می‌کنند.

حبیب‎الله معصومی اظهار کرد: یک پایگاه شهری به‎نام امام سجاد (ع) در شهر همدان و پنج پایگاه جاده‌ای واقع در عبدالرحیم همدان، همه‏‎کسی بهار، گیان نهاوند، وردآورد تویسرکان و قهورد سفلا کبودراهنگ احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت هر پایگاه ۵۰۰ میلیون تومان هزینه می‌خواهد، افزود: هم‎اینک در محل‌های یادشده پایگاه امدادی وجود دارد، اما وضعیت این ساختمان‌ها مناسب نبوده و یا تیم‌های اورژانس در داخل پایگاه امدادی مستقر هستند.

مدیر اورژانس پیش‎بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان گفت: هم‎اینک استان همدان دارای ۶۶ پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس است و ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس‎آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس اتاق عمل به همراه یک بالگرد به مصدومان خدمات ارائه می‌دهد.

معصومی بیان کرد: خیران سلامت همچنین در سال‌های گذشته با اهدای زمین و کمک نقدی دانشگاه علوم پزشکی را در احداث طرح‌های بهداشت و درمان یاری کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به‎عنوان نمونه حدود نیمی از هزینه ساخت پد فرود بالگرد یک بیمارستان همدان که ۱۵۰ میلیون تومان برای احداث آن نیاز است، توسط یک خانواده خیر تأمین شد.

معصومی افزود: درعین‎حال ساخت پایگاه شهری اورژانس ملایر ۳۰۰ میلیون تومان هزینه داشت که ۱۰۰ میلیون تومان آن توسط یکی از خیران سلامت پرداخت شد./سپهرغرب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.