امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9729
  پرینت تاریخ انتشار : 13 آگوست 2020 - 20:45 | 17 بازدید
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی در همدان/ افزایش ۵ پایگاه سنجش سلامت

به گزارش همدان نوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا ۳۱ مردادماه خبر داد. محمد پورداود امروز با بیان اینکه خوشبختانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۹۰ درصد دانش آموزان استان انجام شده است اظهار کرد: در دوره ابتدایی بیش از ۹۵ درصد، دوره متوسطه اول ۸۶ درصد […]

تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی در همدان/ افزایش ۵ پایگاه سنجش سلامت

به گزارش همدان نوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا ۳۱ مردادماه خبر داد.

محمد پورداود امروز با بیان اینکه خوشبختانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۹۰ درصد دانش آموزان استان انجام شده است اظهار کرد: در دوره ابتدایی بیش از ۹۵ درصد، دوره متوسطه اول ۸۶ درصد و دوره متوسطه دوم نظری ۷۲ درصد ثبت سفارش انجام شده است.

وی از تمدید مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا ۳۱ مردادماه خبر داد و گفت: دانش‌آموزانی که تاکنون اقدام به ثبت سفارش کتاب درسی نکرده‌اند، می‌توانند به سامانه  irtextbook.ir  مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه از افزایش پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در استان سخن گفت و اظهار کرد: پنج پایگاه به پایگاه‌های طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان افزوده شد و تعداد آنها به ۳۰ پایگاه افزایش یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت دو پایگاه در همدان اظهار کرد: یک پایگاه در ملایر، یک پایگاه در جوکار و یک پایگاه در اسدآباد نیز فعال شده است.

پورداود هدف از این کار را جلوگیری از ازدحام جمعیت، رعایت فاصله گذاری فیزیکی و انجام ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان در زمان کوتاه عنوان کرد و افزود: پایگاه‌های سنجش به طور منظم و روزانه ضد عفونی می‌شوند و فرایند نوبت‌دهی و حضور مراجعه‌کنندگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.