امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 9732
  پرینت تاریخ انتشار : 14 آگوست 2020 - 13:03 | 19 بازدید
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

بهبودی ۹۰ درصدی بیماران کرونایی در اسدآباد

به گزارش همدان نوین، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از بهبودی ۹۰ درصدی بیماران کرونایی در اسدآباد خبر داد و گفت: خوشبختانه اسدآباد در این زمینه در کشور خوش درخشیده است. بهنام‌رضا مخصوصی اظهار کرد: قریب به ۶ ماه است که گرفتار بحران کرونا شده‌ایم و اتفاق جدیدی که متاسفانه در ژن این ویروس منحوس […]

بهبودی ۹۰ درصدی بیماران کرونایی در اسدآباد

به گزارش همدان نوین، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از بهبودی ۹۰ درصدی بیماران کرونایی در اسدآباد خبر داد و گفت: خوشبختانه اسدآباد در این زمینه در کشور خوش درخشیده است.

بهنام‌رضا مخصوصی اظهار کرد: قریب به ۶ ماه است که گرفتار بحران کرونا شده‌ایم و اتفاق جدیدی که متاسفانه در ژن این ویروس منحوس رخ  داده، باعث شده این ویروس بیشتر به سمت افراد جوان و کودکان برود.

وی با اشاره به اینکه تلاش بی‌دریغ نیروهای کادر درمان و بهداشت قابل تقدیر است گفت: مکتب بزرگ اسلام به ما آموزه‌های زیادی آموخته‌ که یکی از آنها نجات جان بشریت است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد بیان کرد: این مکتب از طرفی به ما می‌آموزد که اگر فردی را نجات دادید، انگار جامعه را نجات داده‌اید و از طرفی می‌گوید، اگر فردی را هم کشتید انگار جماعتی را کشته‌اید.

وی با تاکید به اینکه تلاش‌های شبانه روزی دلسوزان شهرستان اسدآباد به خطر نیافتادن سلامت مردم است گفت: از طرفی معاندین با گرفتن انگشت اشاره به سوی مذهب، به دنبال ایجاد دستاویزی به قصد مقصر جلوه دادن مراسم مذهبی در شیوع  ویروس کرونا هستند.

مخصوصی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بسیار خاضعانه فرمودند “وقتی می‌بینم مردم رعایت نمی‌کنند شرمنده پرستاران و پزشکان می‌شوم” افزود: ایشان، معیار برگزاری مراسمات محرم را مصوبات ستاد ملی کرونا خوانده‌اند که بسیار مورد توجه است.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات مختلف و هماهنگی‌های صورت گرفته به دنبال اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در مراسمات محرم هستیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به میزان ۹۹.۵ درصدی غربالگری افراد نسبت به بیماری کرونا در اسدآباد اشاره کرد و گفت: اسدآباد با ۸۵ تا ۹۰ درصد بهبودی بیماران کرونایی در سطح کشور خوش درخشیده که این را مرهون زحمات تمام نیروهای کادر درمان و بهداشت هستیم.

وی با اشاره به دستورالعمل‌ها و مصوبات جلسه ستاد ملی کرونا در رابطه با مراسم محرم گفت: از تمامی مسوولان شهرستان خواستار اجرای دقیق این مصوبات هستیم.

مخصوصی با اهمیت به رعایت فاصله‌گذاری هوشمند حداقل تا ۲ متر افزود: مراسمات باید در فضای باز برگزار شود و شرکت‌کنندگان نیز از وسایل شخصی استفاده کنند.

وی به ممنوعیت استفاده از طبل، سنج و زنجیر مشترک و وسایل مرتبط با آن اشاره کرد و گفت: پخش نذورات ممنوع است مگر در قالب نذورات خشک و لوازم بهداشتی و حفاظت فردی باشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با تاکید به اینکه استفاده از ماسک در تمام مراسم الزامی است افزود: ضد عفونی وسایل و شست‌وشوی فرش‌ها در برنامه‌ها حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با همکاری مردم  شهرستان اسدآباد بتوانیم مانند شب‌های قدر، مراسمی در شان سیدالشهدا(ع) برگزار کنیم عنوان کرد: در این راستا حفظ سلامت مردم و کادر درمان بسیار مورد توجه است./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.