امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 9435
  پرینت تاریخ انتشار : 06 آگوست 2020 - 15:44 | 13 بازدید
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

برپایی نماز جمعه در ۶ شهرستان همدان

به گزارش همدان نوین، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: آیین سیاسی و عبادی نماز جمعه این هفته /۱۷ مرداد/ در ۶ شهرستان این استان اقامه می‌شود. حجت الاسلام محمد مولایی روز پنجشنبه  افزود: حسب مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کووید۱۹ مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه در مناطق پرخطر […]

برپایی نماز جمعه در ۶ شهرستان همدان

به گزارش همدان نوین، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: آیین سیاسی و عبادی نماز جمعه این هفته /۱۷ مرداد/ در ۶ شهرستان این استان اقامه می‌شود.

حجت الاسلام محمد مولایی روز پنجشنبه  افزود: حسب مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کووید۱۹ مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه در مناطق پرخطر و وضعیت قرمز، این آیین جمعه این هفته در شهرستانهای همدان، بهار، ملایر، کبودراهنگ و شهرهای تابعه برگزار نمی‌شود.

به گفته وی نماز جمعه تنها در شهرستانهای اسدآباد، تویسرکان، نهاوند، رزن، فامنین و درگزین و شهرهای تابعه اقامه می‌شود.

وی با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیرخم عید اکمال دین، اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیرالمومنین علیه السلام، خواستار توفیق و تندرستی برای همه مجاهدان عرصه سلامت و برچیده شدن هر چه سریعتر این ویروس منحوس از جامعه بشریت به ویژه کشور اسلامی ایران شد.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۳۱ نفر از آنها بستری شدند.

دکتر سیما سادات لاری با بیان این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۱۷ هزار و ۴۸۳ نفر رسیده است، گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ مرداد، ۱۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۸۰۲ نفر رسید./ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.