امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9438
  پرینت تاریخ انتشار : 06 آگوست 2020 - 22:02 | 5 بازدید
فرمانده سپاه ناحیه انصارالحسین(ع):

همدانی‌ها ۴۰ میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند

به گزارش همدان نوین،فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مردم این استان در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه ۴۰ میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا کمک کردند. سردار مظاهر مجیدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این کمک ها در قالب ۱۷۰ هزار بسته معیشتی و کارت هدیه بود که به افراد آسیب […]

همدانی‌ها ۴۰ میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند

به گزارش همدان نوین،فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مردم این استان در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه ۴۰ میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا کمک کردند.

سردار مظاهر مجیدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این کمک ها در قالب ۱۷۰ هزار بسته معیشتی و کارت هدیه بود که به افراد آسیب دیده تحویل شد.

وی اضافه کرد: اگر ملت ایران هم مثل آمریکایی ها و اروپایی ها به هم کمک نمی کردند هم اینک شاهد بروز مشکل امنیتی در کشور بودیم اما با کمک مردم تب و تاب مسایل امنیتی فروکش کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ورود به موقع و هدفمند رسانه ها در مسایل اجتماعی بسیار حایز اهمیت است به عنوان مثال مطرح شدن مشکل افزایش نامتعارف اجاره بها موجب توجه مسوولان به این موضوع و برگزاری چندین نشست شد که این اقدام کاری بزرگ و هنرمندانه بود.

سردار مجیدی اظهار داشت: ماموریت و رسالت بزرگ خبرنگاران به عنوان تاریخ سازان یک جامعه، بیان و ثبت واقعیت های یک جامعه است.

وی یادآوری کرد: واقعیت های تلخ و شیرین زیادی در ۴۱ سال گذشته برای نظام اسلامی اتفاق افتاد که خبرنگاران همانند رزمندگان دفاع مقدس در صف مقدم این وقایع بودند.

فرمانده سپاه استان همدان خبرنگاری را جزو سخت ترین شغل ها دانست و افزود: هنگام بمباران منطقه سرپل ذهاب وقتی همه دنبال جان پناه بودند، یک خبرنگار در حال تصویر برداری از فرود آمدن راکت بر سر مردم بود.
سردار مجیدی عنوان کرد: ثبت وقایع و رویدادها کار بیهوده ای نیست بنابراین تاریخ هر کشور مدیون زحمات خبرنگاران است و از این قشر انتظار می رود حقایق را حتی در صورت بروز مشکل، سختی و تهدید برای آنها بازگو و ثبت کنند.

وی گفت: خبرنگاران هنگام همه گیری ویروس کرونا با فرهنگ سازی ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اصرار بر رعایت پروتکل ها کار بزرگی کردند بنابراین ایجاد فرهنگ و گفتمان سازی در هر مساله ای می تواند اثر گذار باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: چنانچه خبرنگاران برای مشکلات اقتصادی نیز همانند ویروس کرونا عمل کنند با تبدیل کردن این موضوع به یک گفتمان می توانند بسیاری از مشکلات اقتصادی را رفع کنند.

سردار مجیدی با تبریک عید غدیر گفت: واقعه غدیر در آخرین سال عمر پیامبر(ص) و وقتی که ایشان تمامی احکام، اصول و فروع دین را بیان و مردم را ترغیب به پذیرفتن ماهیت اسلام کرده بود رخ داد.

وی با بیان اینکه اسلام و ولایت هر ۲ از اهمیت یکسانی برخوردار هستند افزود: امروز ملت ایران ولایت را تجربه می کند و می داند در صورت نبود ولایت به بیراهه می رود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: خبرنگاران برای ادامه کار رسانه ای تمسک به ولایت داشته باشند و در صورت توجه به الگوهای بزرگ در زندگی می توانند بر بی مهری ها و مشکلات فایق آیند.

مسوول بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز گفت: خبرنگاران این استان علاوه بر رسالت فرهنگی در عرصه‌های اجتماعی نیز پیشگام هستند.

عباس محرمی روز پنجشنبه اظهار داشت: خبرنگاران علاوه بر کار خبری در حوزه اجتماعی نیز فعالیت هایی داستند که نمونه آن تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد است.

وی اضافه کرد: آنها با وجود درآمد اندک ۳۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان بی بضاعت در قالب هیات زینبیون کمک کردند.

مسوول بسیج رسانه سپاه همدان ادامه داد:  همچنین با همت خبرنگاران این استان هزینه خرید ۱۰۰ هزار قرص نان تامین و بین نیازمندان توزیع شد.

محرمی افزود: فعالان در عرصه خبر و اطلاع رسانی به دنبال شیوع کرونا، در تامین و توزیع بسته حمایتی و معیشتی در قالب کمک مومنانه تلاش زیادی کردند.

وی یادآوری کرد: در یکسال گذشته اتفاق های بزرگی در کشور و استان رخ داد که بخشی از بار آن به دوش خبرنگاران بود.

محرمی افزود: زمان شیوع ویروس کرونا و ترس مردم از ابتلا به این ویروس این خبرنگاران بودند که با حضور در بیمارستان ها و دیگر نقاط آلوده و تهیه گزارش و خبر از ابعاد این ویروس اطلاع رسانی کردند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: پیامبر (ص) در زمینه عید غدیر خم یک کار رسانه ای انجام داد تا همه به این رویداد آگاه و اشرافیت داشته باشند.

حجت الاسلام حسین علیی افزود: رسول اکرم (ص) در جهات ۶ گانه افرادی را قرار دادند تا خطبه ایشان را تکرار کنند تا این سخنان به گوش همه برسد.

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات همدان نیز گفت: خبرنگاران و رسانه های توانمندی در همدان مشغول به فعالیت هستند که معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به این موضوع اذعان کردند.

مجید ملکیان افزود: با وجود محدودیت مالی و تحریمی و مشکل کاغذ، روزنامه ها و هفته نامه های این استان فعالانه کار می کنند.

وی ادامه داد: همدان یک استان صنعتی نیست بنابراین اقتصاد رسانه های مکتوب به اقتصاد دولت گره خورده است و در صورت حمایت نشدن از سوی مسوولان با مشکلات مالی و معیشتی مواجه می شوند.

ملکیان با بیان اینکه رسانه مولفه تاثیر گذار در پیشرفت جوامع بشری است گفت: در صورت بی توجهی به این مولفه به عنوان حلقه اتصال بین مردم و مسوولان شاهد مشکلات گوناگون خواهیم بود./ ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.