امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9246
  پرینت تاریخ انتشار : 01 آگوست 2020 - 16:00 | 12 بازدید
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)

کشف ۱۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در همدان

به گزارش همدان نوین، مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق توسط اطلاعات سپاه ناحیه همدان خبر داد. علی‌اکبر کریم‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای مقابله با قاچاق کالا اظهار کرد: بیش از ۱۰ میلیارد ریال […]

کشف ۱۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در همدان

به گزارش همدان نوین، مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق توسط اطلاعات سپاه ناحیه همدان خبر داد.

علی‌اکبر کریم‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای مقابله با قاچاق کالا اظهار کرد: بیش از ۱۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق توسط اطلاعات سپاه ناحیه همدان از دو انبار در سطح شهر کشف شد.

وی افزود: از این انبارها بیش از ۱۹۰ قلم کالای قاچاق به دست آمد که با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط این انبارها پلمب و عوامل آن به دستگاه قضایی تحویل شد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد: پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه ناحیه همدان بر اساس وظیفه ذاتی خود در مواجهه با جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن به دقت موضوعات احتکار و کالاهای قاچاق را رصد و در تعامل با دستگاه قضایی با عوامل ایجاد ناامنی اقتصادی نیز برخورد مناسب و قاطع خواهند داشت.

وی برخورد با کالای قاچاق را یکی از بسترهای پیشرفت اقتصادی کشور دانست و با بیان اینکه باید با هر گونه عامل مخل رونق تولید ملی برخورد شود افزود: مجموعه سپاه با حساسیت نسبت به این موضوع وظیفه ذاتی خود را در این زمینه با قدرت و قوت ادامه می‌دهد./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.