امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9249
  پرینت تاریخ انتشار : 01 آگوست 2020 - 16:12 | 14 بازدید
کروناویروس

۵ شهرستان همدان در وضعیت قرمز کرونا/ لغو محدودیت‌ کرونا جز تالارها

به گزارش همدان نوین، استاندارهمدان از لغو محدودیت‌های ۹گانه هفته اخیر به جز تالارها و رستوران‌ها خبر داد و گفت: پنج شهرستان‌ با وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و یک شهرستان زرد در استان داریم اما هیچ یک از شهرها سفید نیست.  سیدسعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان […]

۵ شهرستان همدان در وضعیت قرمز کرونا/ لغو محدودیت‌ کرونا جز تالارها

به گزارش همدان نوین، استاندارهمدان از لغو محدودیت‌های ۹گانه هفته اخیر به جز تالارها و رستوران‌ها خبر داد و گفت: پنج شهرستان‌ با وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و یک شهرستان زرد در استان داریم اما هیچ یک از شهرها سفید نیست.

 سیدسعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه از همکاری مردم، تلاش‌های ستاد استانی و فداکاری کادر بهداشت و درمان استان تشکر می‌کنیم اظهار کرد: از مردم استان تقاضا داریم اصول بهداشتی را رعایت کرده و توجه ویژه‌ای به اجرای پروتکل‌های تنظیم شده ستاد استانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تیم‌های نظارتی، بر رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی نظارت بیشتری داشته باشند گفت: افرادی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند، به مراجع قضایی معرفی شوند تا با آن‌ها برخورد قانونی شود.

استاندار همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان برای بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور تدابیر لازم را بیاندیشد افزود: فعالیت‌های آموزشی در مناطق پرخطر، همچنان به صورت غیر حضوری و مناطق سفید به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

وی از لغو محدودیت‌های ۹گانه هفته اخیر استان به جز  تالارها و رستوران‌ها خبر داد و گفت: پنج شهرستان‌ با وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و یک شهرستان زرد در استان داریم  اما هیچ یک از شهرها سفید نیست.

شاهرخی با بیان اینکه همه فعالیت‌ها به جز تالارها و رستوران‌ها، با رعایت نکات بهداشتی و مصوبات ستاد استانی، انجام شود اظهار کرد: برگزاری مجالس عزاداری و عروسی در رستوران‌ها و تالارها همچنان ممنوع است.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم گفت: هیات‌های عزاداری طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، برنامه‌های خود را بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار کنند. /فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.