امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 9243
  پرینت تاریخ انتشار : 01 آگوست 2020 - 15:46 | 9 بازدید
مقابله با کرونا

ابتلای ۳ هزار و ۵۰ نفر در همدان به کرونا/ ۳۶۹ فوتی داشتیم

به گزارش همدان نوین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تا کنون ۳ هزار و ۵۰ مبتلا و ۳۶۹ فوتی کرونا در استان همدان گزارش شده است. رشید حیدری‌مقدم ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا در همدان با بیان اینکه تا کنون ۳ هزار و ۵۰ مبتلا و ۳۶۹ فوتی کرونا در استان داشتیم […]

ابتلای ۳ هزار و ۵۰ نفر در همدان به کرونا/ ۳۶۹ فوتی داشتیم

به گزارش همدان نوین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تا کنون ۳ هزار و ۵۰ مبتلا و ۳۶۹ فوتی کرونا در استان همدان گزارش شده است.

رشید حیدری‌مقدم ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا در همدان با بیان اینکه تا کنون ۳ هزار و ۵۰ مبتلا و ۳۶۹ فوتی کرونا در استان داشتیم اظهار کرد: علت اصلی ابتلا به این بیماری در استان؛ ۴۴ درصد تماس‌های خانوادگی و ۳۳ درصد شرکت در مراسم عروسی و دور‌همی‌ها تشخیص داده شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج شهرستان همدان، ملایر، کبودراهنگ، بهار و تویسرکان در وضعیت قرمز به سر می‌برند گفت: شهرستان‌های نهاوند، اسدآباد و رزن در وضعیت نارنجی هستند و سایر شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۲۰ نفر در بیمارستان‌های استان همدان بستری هستند افزود: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، زدن ماسک و رعایت اصول بهداشتی محورهای اساسی و سفارش شده برای کنترل و مبارزه با کروناست که باید جدی گرفته شود.

وی از مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ممانعت از برگزاری دورهمی و تجمع زمینه کاهش سیر صعودی کرونا را منجر شوند و کادر درمان را یاری کنند./فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.