سقوط پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان
به گزارش المیادین، پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع «اسکای لارک» حد فاصل شهرکهای «عیتا الشعب» و «رمیش» واقع در جنوب لبنان سقوط کرده است. بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی تلاش کرده است که این پهپاد را پس بگیرد، ولی در حال حاضر در اختیار ارتش لبنان قرار دارد. هنوز علت سقوط این پهپاد […]
به گزارش المیادین، پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع «اسکای لارک» حد فاصل شهرکهای «عیتا الشعب» و «رمیش» واقع در جنوب لبنان سقوط کرده است.
بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی تلاش کرده است که این پهپاد را پس بگیرد، ولی در حال حاضر در اختیار ارتش لبنان قرار دارد.
هنوز علت سقوط این پهپاد رژیم صهیونیستی مشخص نشده است.
حدود یک ماه پیش آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از سرنگونی پهپاد این رژیم در داخل اراضی سوریه خبر داده بود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


