امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 9 محرم 1448
شناسه خبر : 39304
  پرینت تاریخ انتشار : 24 آوریل 2022 - 5:35 | 111 بازدید

رفتن پرونده رادوشوویچ به CAS به سود کیست؟

بررسی تصمیم باشگاه پرسپولیس برای بردن پرونده رادوشوویچ به دادگاه عالی ورزش نشان می‌دهد این کار چیزی جز زیان برای سرخ‌ها به همراه ندارد. به گزارش ایسنا، پس از جدایی بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس و شکایت این دروازه‌بان از سرخ‌ها، کمیته وضعیت فیفا، پرسپولیس را محکوم به پرداخت باقیمانده قرارداد این بازیکن کروات کرد. بر […]

رفتن پرونده رادوشوویچ به CAS به سود کیست؟



بررسی تصمیم باشگاه پرسپولیس برای بردن پرونده رادوشوویچ به دادگاه عالی ورزش نشان می‌دهد این کار چیزی جز زیان برای سرخ‌ها به همراه ندارد.

به گزارش ایسنا، پس از جدایی بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس و شکایت این دروازه‌بان از سرخ‌ها، کمیته وضعیت فیفا، پرسپولیس را محکوم به پرداخت باقیمانده قرارداد این بازیکن کروات کرد. بر همین  اساس پرسپولیس باید ۸۶۶ هزار یورو که شامل مبالغ قرارداد رادوشوویچ تا سال ۱۴۰۲ می‌شود را به او بپردازد.

حالا باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این پرونده را به دادگاه CAS خواهد برد تا در آن‌جا به رای صادر شده اعتراض کند؛ اما به راستی پرسپولیس چقدر شانش پیروزی در این پرونده را دارد؟

مدیران وقت باشگاه پرسپولیس با علم به این که رادوشوویچ به خاطر دریافت نکردن به موقع مطالباتش قانونا حق فسخ و مطالبه تمام پول قراردادش را دارد، از پرداخت به موقع دستمزد این بازیکن امتناع کردند و عملا راه فسخ قانونی را برایش باز کردند و حالا پرسپولیس به دنبال شکستن رایی است که بر اساس مفاد قرارداد طرفین (پرسپولیس و رادوشوویچ) صادر شده است.

اگر از نظر حقوقی به پرونده رادوشووچ نگاه شود، پرسپولیس عملا شانسی برای پیروزی و کم کردن حکم کمیته وضعیت فیفا ندارد و احتمالا این موضوع را هم مدیران باشگاه کامل می‌دانند اما شاید انگیزه خریدن زمان باعث شده آن‌ها بخواهند پرونده را به دادگاه عالی ورزش ببرند. نکته مهم ماجرا این‌جاست که بر اساس حکم فیفا در صورت تاخیر در پرداخت کامل طلب رادو، پرسپولیس باید ۵ درصد سود سالانه هم به مبلغ حکم نهایی(۸۶۶ هزار یورو) اضافه کند. این یعنی اگر پرونده به CAS برود و هرچه زمان برای صدور حکم دادگاه عالی ورزش طی شود، عملا به سود رادوشوویچ خواهد بود و برای پرسپولیس چیزی جز زیان ندارد. از طرف دیگر نباید فراموش کرد پرسپولیس علاوه بر سود ۵ درصدی باید هزینه‌های دادرسی CAS را هم بپردازد که با احتساب این موضوع، رفتن به CAS چیزی جز زیان برای پرسپولیس نیست.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.