امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 37957
  پرینت تاریخ انتشار : 20 آوریل 2022 - 23:28 | 31 بازدید

در عرصه فرهنگ آرم جای آرمان را بگیرد باخته‌ایم

[ad_1] ایسنا/همدان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر همگرایی و هم‌افزایی در عرصه فرهنگ تاکید کرد و گفت: اگر بگذاریم آرم جای آرمان را بگیرد باخته‌ایم. به گزارش ایسنا، سید محمد هاشمی چهارشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با […]

در عرصه فرهنگ آرم جای آرمان را بگیرد باخته‌ایم

[ad_1]

ایسنا/همدان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر همگرایی و هم‌افزایی در عرصه فرهنگ تاکید کرد و گفت: اگر بگذاریم آرم جای آرمان را بگیرد باخته‌ایم.

به گزارش ایسنا، سید محمد هاشمی چهارشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به دشوار بودن کار فرهنگی با اشاره به اینکه جابه‌جایی‌های مدیریتی امری طبیعی است، گفت: این جابجایی‌ها نافی توانمندی‌های افراد نیست.

وی با اشاره به پیشینه غنی فرهنگ و ادب در همدان، بیان کرد: این موضوع بار مسئولیت مدیر فرهنگی استان را سنگین‌ می‌کند و مدیرکل ارشاد باید توجه ویژه به سرمایه انسانی درون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد داشته باشد و سرمایه انسانی را پاس بدارد.

هاشمی بر همگرایی و هم‌افزایی در عرصه فرهنگ تاکید کرد و گفت: یک مدیر فرهنگی باید با جدیت این کار را انجام دهد و باید با ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی باشد چرا که به تنهایی از پس کارها برنمی‌آمد، همچنین اگر بگذاریم آرم جای آرمان را بگیرد باخته‌ایم.  

وی نقاط فرمان متعدد با اعتبار اندک را یکی از مشکلات عرصه فرهنگ دانست و گفت: بودجه فرهنگی باید افزایش یابد در این راستا دولت تا عرصه فرهنگ رشد قابل توجهی را شاهد باشد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مدیرکل ارشاد باید عملیات بزرگ فرهنگی برای تحول داشته باشد، مطرح کرد: عرصه فرهنگ نیازمند تحول بزرگی است اما شاهکار ما این است که بعد از پایان دوره مسئولیت‌ بتوانیم نسل نو و جوانی در عرصه فرهنگ و هنر معرفی شود.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.