امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 37950
  پرینت تاریخ انتشار : 20 آوریل 2022 - 23:23 | 30 بازدید

همدان در انتظار اتفاقات خوب در عرصه فرهنگ و هنر

[ad_1] ایسنا/همدان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه اتفاقات خوب و موثری می‌تواند در عرصه فرهنگ و هنر همدان رقم بخورد، گفت: این استان با داشتن فرهیختگان زیاد در عرصه فرهنگ و هنر این پیشینه را دارد که در تحقق فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی حرکت کند. به گزارش ایسنا، […]

همدان در انتظار اتفاقات خوب در عرصه فرهنگ و هنر

[ad_1]

ایسنا/همدان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه اتفاقات خوب و موثری می‌تواند در عرصه فرهنگ و هنر همدان رقم بخورد، گفت: این استان با داشتن فرهیختگان زیاد در عرصه فرهنگ و هنر این پیشینه را دارد که در تحقق فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی حرکت کند.

به گزارش ایسنا، مسعود ویژه چهارشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به دشوار بودن کار فرهنگی، اظهار کرد: همدان مهد تمدن و فرهنگ کشور است و با داشتن فرهیختگان و هنرمندان فراوان می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در عرصه فرهنگ داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما در جنگ روایت‌ها و فضاهای جدید و زندگی دوم که رسانه ها رقم زدند و بستر متغیری که در عرصه فرهنگ با آن متوجه هستیم، حضور داریم تصریح کرد: همچنین امروز القاء فرهنگ غالب به اقصی نقاط جهان که تحت تاثیر نگاه رسانه‌ای که با استعمار نوین در حال فعالیت هستند را مشاهده می‌کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های موجود در همدان می‌تواند اهداف حوزه فرهنگ و هنر را در استان محقق کند، افزود: من به عنوان یک سرباز کوچک در نظام جمهوری اسلامی که مرهون خون هزار شهید گل گون کفن است دست یاری همه هنرمندان و اهالی فرهنگ را می‌فشارم و از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف عالیه استان دریغ نخواهم کرد.

به گزارش ایسنا، عصر امروز در آیینی با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، “مسعود ویژه” به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان معرفی شد و از زحمات “احمدرضا احسانی” تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.