امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37962
  پرینت تاریخ انتشار : 20 آوریل 2022 - 23:29 | 16 بازدید

برای آسیب‌های فرهنگی راهکار ارائه دهیم

[ad_1] ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: آسیب شناسی فرهنگی در استان انجام شده و باید پایش میدانی صورت بگیرد و راهکارهایی در این زمینه ارائه دهیم. به گزارش ایسنا، احمدحسین فلاحی چهارشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره […]

برای آسیب‌های فرهنگی راهکار ارائه دهیم

[ad_1]

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: آسیب شناسی فرهنگی در استان انجام شده و باید پایش میدانی صورت بگیرد و راهکارهایی در این زمینه ارائه دهیم.

به گزارش ایسنا، احمدحسین فلاحی چهارشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به دشوار بودن کار فرهنگی، بیان کرد: آیین نامه و بخشنامه برای این عرصه به تنهایی کافی نیست و به ‌خلاقیت و ابتکار نیز نیاز دارد.

وی اضافه کرد: امروز دشمن در فضای مجازی ابتکارات جدیدی به کار می‌برد که باید با محتواهای ملی و دینی در برابر آن بایستیم به همین دلیل در عرصه فرهنگ کار کردن بسیار سخت است.

فلاحی با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشند، تصریح کرد: همدان مفاخر زیادی دارد و نباید از علما و پیشکسوتان عرصه عرفان و ادب این خطه غفلت کنیم تا آنها به عنوان هویت به نسل جدید معرفی شوند.  

وی با اشاره به اینکه در نظر گرفتن همه جوانب در عرصه فرهنگی کار بسیار سختی است، اظهار کرد: آسیب شناسی فرهنگی در استان انجام شده و باید پایش میدانی صورت بگیرد و راهکارهایی را ارائه دهیم.

 انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.