امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 37429
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ | 163 بازدید
اخبار کوتاه انتظامی همدان؛

کشف جو و مرغ قاچاق

به گزارش همدان نوین،  دستگیری خرده فروشان موادمخدر، کشف مرغ و جو قاچاق، دستگیری متهمان و سارقان از مهمترین اخبار انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است. به گزارش روز یکشنبه فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری خرده فروش مواد مخدر با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲ روز گذشته خبر […]

کشف جو و مرغ قاچاق

به گزارش همدان نوین،  دستگیری خرده فروشان موادمخدر، کشف مرغ و جو قاچاق، دستگیری متهمان و سارقان از مهمترین اخبار انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

به گزارش روز یکشنبه فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری خرده فروش مواد مخدر با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲ روز گذشته خبر داد و گفت: در راستای مطالبات عمومی و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ “بزرگعلی نوری” افزود: با اجرای این طرح ۱۳ معتاد و خرده فروش مواد مخدر از مناطق آسیب زا شهرستان به همراه مقادیری انواع مواد مخدر جمع آوری و با هماهنگی مرجع قضائی برابر مقررات با آنها برخورد شد.

دستگیری ۱۲ متهم در اسدآباد

فرمانده انتظامی  اسدآباد اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ”افشین یاری” افزود: در اجرای این طرح، ماموران گشت کلانتری ۱۱ شهرستان به یک دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بررسی مدارک و استعلام از سامانه مشخص شد، این موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است که موتور سوار دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این در دیگر ماموریت ها مقداری انواع مواد مخدر، ۲ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی کشف و ۹ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۲ نفر جلبی نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی اسدآباد ادامه داد: همچنین ۶ دستگاه وسائط نقلیه در نتیجه اجرای طرح ارتقاء فرهنگ ترافیک توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کشف ۲۶ تن جو قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان از توقیف یک دستگاه کامیونت تریلی حامل جو قاچاق خبر داد و گفت: ماموران انتظامی دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان حین کنترل محور اصلی، به یک دستگاه کامیونت تریلی مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ” رضا نوری” افزود: پس از هدایت خودرو به مقر انتظامی در بررسی مدارک راننده و کامیون، ۲۶ تن جو  قاچاق و فاقد مجوز قانونی که از انباری در تویسرکان بارگیری و به قصد انتقال به یکی از استان های مرکزی حمل می شد، کشف و با اخذ دستور قضائی از اداره تعزیرات حکومتی، محموله و کامیون به پارکینگ انتقال داده شد.

وی بیان کرد: ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده که در این راستا ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف مرغ قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین از کشف مرغ زنده قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق با پایش مسیرهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، به یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ “علی حسن حیدری” افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۹۶ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به این که کارشناسان ارزش مرغ های کشف شده را حدود ۲۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده اند، گفت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.