امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 37413
  پرینت تاریخ انتشار : 06 آوریل 2022 - 22:23 | 26 بازدید
جانشین انتظامی استان همدان

کشف ۱۰ هزار لیترسوخت قاچاق در همدان

به گزارش همدان نوین، جانشین انتظامی استان همدان از کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد. رضا زارعی امروزدر همدان با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی به یک دستگاه کامیون نفتکش در حال تردد مشکوک شده و آن را متوقف […]

کشف ۱۰ هزار لیترسوخت قاچاق در همدان

به گزارش همدان نوین، جانشین انتظامی استان همدان از کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

رضا زارعی امروزدر همدان با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی به یک دستگاه کامیون نفتکش در حال تردد مشکوک شده و آن را متوقف کردند افزود: در بررسی اولیه مشخص شد، این کامیون حامل فرآورده نفتی به صورت جاساز است که هیچ گونه مدارک قانونی توسط راننده ارائه نشد.

وی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و فاقد مدارک قانونی که ارزش آن توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده، کشف و پرونده متهم در مرجع قضائی در حال رسیدگی است.

جانشین انتظامی استان همدان با تأکید بر مبارزه همه‌جانبه پلیس با قاچاق گفت: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند بنابراین مجموعه نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان محکم وارد شده و در این زمینه کوچکترین مماشاتی نخواهد کرد.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم همکاری مردم در مقابله با کالای قاچاق و برخورد با قاچاقچیان به عنوان مخلان نظم اقتصادی در کشور گفت: از مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.