امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 37410
  پرینت تاریخ انتشار : 06 آوریل 2022 - 22:11 | 26 بازدید
رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان

قیمت کاذب گوجه فرنگی در همدان شکسته شد

به گزارش همدان نوین، رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان با اشاره به افزایش  مقطعی قیمت گوجه فرنگی در این استان در روزهای گذشته اظهار کرد: صبح امروز با ورود ۱۱۰ تن گوجه فرنگی به میادین بار شهر همدان قیمت کاذب گوجه فرنگی شکست. رضا البرزی  قیمت فروش گوجه فرنگی در میادین بار […]

قیمت کاذب گوجه فرنگی در همدان شکسته شد

به گزارش همدان نوین، رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان با اشاره به افزایش  مقطعی قیمت گوجه فرنگی در این استان در روزهای گذشته اظهار کرد: صبح امروز با ورود ۱۱۰ تن گوجه فرنگی به میادین بار شهر همدان قیمت کاذب گوجه فرنگی شکست.

رضا البرزی  قیمت فروش گوجه فرنگی در میادین بار این شهرستان را در روز گذشته ۲۷ تا ۲۸ هزار تومان برشمرد و افزود: با توجه به ورود ۱۱۰ تن گوجه فرنگی به میادین بار شهر همدان امروز قیمت گوجه فرنگی در سطح میادین بار ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان بوده و خرده فروشان برای فروش باید ۲۵ درصد سود بر روی آن اعمال کنند ضمن اینکه قیمت‌های بالاتر تخلف محسوب خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت سیب زمینی نیز تصریح کرد: محصول سیب زمینی استان‌همدان فرصت مصرف آن گذشته و کیفیت خود را از دست داده است و در حال حاضر در این فصل از سیب زمینی همدان بیشتر برای بذر استفاده می‌شود.

البرزی بیان کرد: در حال حاضر سیب زمینی تازه استان در این فصل از شهرستان جیرفت و مناطق جنوب کشور تامین می‌شود که در روزهای گذشته مشکلات حمل و نقل موجب آن شد بار کمتری وارد استان شود و با توجه به عرضه و تقاضا  قیمت سیب زمینی افزایش داشته باشد.

وی با بیان اینکه میوه و تره بار با عرضه و تقاضا قیمت آن‌مشخص می‌شود، یاد آور شد: علاوه بر گوجه فرنگی و سیب زمینی در برخی از محصولات نیز چون هندوانه، پیاز و … در روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم که با ورود کافی بار به میادین بار استان در یکی دو روز آینده افت قیمت و شکسته شدن قیمت‌ها از جمله سیب زمینی  انتظار می رود.

گفتنی است؛ دیروز در سطح خرده فروشی‌ها هر کیلو گوجه فرنگی با قیمت ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان به مشتری عرضه شده است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.