امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 37407
  پرینت تاریخ انتشار : 06 آوریل 2022 - 22:09 | 18 بازدید
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت:

خدمت‌رسانی ۳۰ گروه جهادی سپاه نهاوند در نوروز ۱۴۰۱

به گزارش همدان نوین، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: نوروز امسال ۳۰ گروه جهادی وابسته به سپاه در شهرها و مناطق مختلف روستایی نهاوند مشغول خدمت‌رسانی به مردم بودند. علی مختاری امروز در نهاوند اظهار کرد: در مجموع ۱۸۰ گروه جهادی شناسنامه‌دار در شهرستان نهاوند وجود دارد که ۳۰ گروه از آنها در نوروز امسال […]

خدمت‌رسانی ۳۰ گروه جهادی سپاه نهاوند در نوروز ۱۴۰۱

به گزارش همدان نوین، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: نوروز امسال ۳۰ گروه جهادی وابسته به سپاه در شهرها و مناطق مختلف روستایی نهاوند مشغول خدمت‌رسانی به مردم بودند.

علی مختاری امروز در نهاوند اظهار کرد: در مجموع ۱۸۰ گروه جهادی شناسنامه‌دار در شهرستان نهاوند وجود دارد که ۳۰ گروه از آنها در نوروز امسال در عرصه‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی به مردم بودند.

وی افزود: در این فعالیت‌ها گروه‌های جهادی بقیه‌الله(عج)، شهید ترکمان، شهید کرم‌رضا چگینی و شهید سلگی در روستاهای بخش خزل و گروه جهادی بسیج فرهنگیان نهاوند در شهر نهاوند حضوری فعال داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند توزیع یک‌هزار و ۷۶۵ بسته کمک‌های مومنانه، پرداخت ۳ میلیون تومان کمک هزینه درمان و اهدای ۹۵ دست لباس برای افراد نیازمند را از جمله اقدامات این گروه‌ها دانست و گفت: برای زوج‌های جوان نیازمند نیز ۷ میلیون تومان پول نقد، گاز و سه تخته فرش و برای سایر افراد نیازمند نیز مبلغ ۲۰ میلیون تومان به صورت نقدی اهدا شده است.

وی با بیان اینکه در قالب طرح سه‌شنبه‌های مهدوی نیز ۶۰۰ پرس غذا و هشت رأس گوسفند ذبح و بین نیازمندان توزیع شده است گفت: گروه های جهادی به عنوان سفیران کار و تلاش و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم در دورافتاده‌ترین نقاط با اخلاص و پای کارآوردن تمام توان و ظرفیت به دنبال رفع فقر و محرومیت هستند.

 

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.