امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 37374
  پرینت تاریخ انتشار : 04 آوریل 2022 - 14:41 | 13 بازدید
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

اورژانس همدان نوروز امسال بیش از چهار هزار ماموریت انجام داد

به گزارش همدان نوین، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: اورژانس پیش بیمارستانی این استان در طرح سلامت نوروزی سال ۱۴۰۱ ( از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین امسال) چهار هزار و ۲۹۹ ماموریت انجام داد. «عباس اولیا سمیع» روز دوشنبه به بیان عملکرد مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه […]

اورژانس همدان نوروز امسال بیش از چهار هزار ماموریت انجام داد

به گزارش همدان نوین، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: اورژانس پیش بیمارستانی این استان در طرح سلامت نوروزی سال ۱۴۰۱ ( از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین امسال) چهار هزار و ۲۹۹ ماموریت انجام داد.

«عباس اولیا سمیع» روز دوشنبه به بیان عملکرد مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان در طرح سلامت نوروزی سال ۱۴۰۱ پرداخت و افزود: از این تعداد ماموریت ۲ هزار و ۹۳۰ عملیات شهری و یک هزار و ۳۶۹ عملیات جاده ای بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این ماموریت ها نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که سه هزار و ۲۰۴ مورد بوده ۲۵ درصد افزایش داشته است.

اولیا سمیع اضافه کرد: اورژانس استان همدان در طرح سلامت نوروزی امسال اقدام به امداد رسانی به ۹۱۸ مصدوم حوادث ترافیکی کرده است که همدان با ۲۵۸ مصدوم رتبه اول، ملایر با ۲۰۷ مصدوم رتبه دوم و نهاوند و کبودرآهنگ هر کدام با ۱۰۸ مصدوم رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: در این مدت زمان ۶ نوبت بالگرد اورژانس به پرواز درآمده که مهمترین ماموریت آن انتقال مصدومان تصادف جاده ای شهرستان فامنین به بیمارستان شهر همدان بوده است.

اولیا سمیع ادامه داد: اورژانس استان همدان با ۶۵ باب پایگاه، ۴۵۰ نیروی انسانی، ۶۷ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس اتاق عمل، یک فروند بالگرد و یک باب بیمارستان سیار ۳۰ تخته در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۱ مشارکت داشته است.

وی گفت: تیم های اورژانس در زمان اجرای طرح سلامت نوروزی ، صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ مکلف به حضور در کنار جاده ها به جای استقرار در پایگاه بودند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، حضور پایگاه های شهری در ترمینال های مسافربری و ایستگاه های قطار ملایر و همدان و ۳۵ مورد بازدید مدیریتی از وضعیت پایگاه ها را از دیگر اقدام های صورت گرفته برشمرد.

اولیا سمیع  ادامه داد: در طرح سلامت نوروزی از مجموع تماس های برقرار شده با سامانه ۱۱۵ اورژانس ۲۰ درصد منجر به انجام ماموریت شده و مابقی برای دریافت مشاوره و مزاحمت های تلفنی بوده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.